کد خبر: 55773
A

مستقل از جریان های اصولگرا و اصلاح طلب عمل می کنیم

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: تا کنون وارد دعواهای جناحی نشده ایم و مستقل از دو گروه اصولگرا و اصلاح طلب عمل کرده و منافع کلان کشور را مد نظر قرار می دهیم.

مستقل از جریان های اصولگرا و اصلاح طلب عمل می کنیم

علی گل مرادی در همین رابطه افزود: اعضا فراکسیون مستقلین ولایی دغدغه سیاسی ندارند و فقط به منافع مردم و کشور می اندیشند، البته به این معنا نیست که در فراکسیون‌های دو طیف اصولگرا و اصلاح‌طلب آدم‌های موفق و دلسوزی وجود ندارد، اما برآیند عملکرد فراکسیون‌های جناحی و سیاسی در مجلس، از نظر ما نمره قبولی نمی گیرد.
وی یادآور شد: به همین دلیل فراکسیون مستقلین ولایی را تشکیل دادیم که رویکردی به دور از وابستگی های سیاسی و جناحی داشته باشیم و به دنبال آنچه مطلوب کشور است، هستیم.
گل مرادی ادامه داد: سیاست ما این است، هر جا دولت و وزرا عملکرد خوبی داشته باشند مورد تمجید و تشویق از طرف فراکسیون مستقلین ولایی قرار گیرند و در دیگر موارد و در صورت بروز اشتباه نیز به طور مستقل عمل می کنیم.
این نماینده مجلس ادامه داد: مجلس در خصوص لوایح چهارگانه به خصوص لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با پولشویی (CFT)، معقولانه و مسئولانه عمل کرده و دیگر نهادهای نظارتی هم باید در این زمینه نظرشان را بدهند، فکر می کنم تصمیم گیری‌ها معطوف به منافع کلان کشور خواهد بود و جای نگرانی نیست. 
گل مرادی ادامه داد: در بحث تصویب لایحه مبارزه با پولشویی (CFT)، معتقدم باید مطالعه بیشتری صورت گیرد و با بررسی دقیق و با توجه به اقتضای منافع ملی عمل کنیم. 
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با تاکید بر اینکه آمریکا در خصوص برجام نقض عهد کرده است، گفت: امیدواریم که پیوستن ایران به FATF نیز در جهت منافع ملی به سرانجام برسد و در نهایت منافع کشور و سربلندی دولت را در پی داشته باشد. 
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اروپایی ها در رابطه با برجام خوب عمل کردند ولی ما انتظار داریم در خصوص کانال مالی و ارتباط اقتصادی با ایران از حد حرف عبور کنند و عملا وارد میدان شوند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر