کد خبر: 55836
A

وزیر کشور: استانداران جدید، همسو با دولت هستند

عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت در جمع خبرنگاران، درباره ساز و کار انتخاب استانداران، اظهار کرد: در تعیین استانداران ما اصلا توجهی به تعلقات حزبی آنها نداریم. 350 گزینه برای استانداری به ما معرفی شده است و ما در نهایت به 40 گزینه رسیدیم. وزیر کشور استانداران انتخاب شده را افرادی همسو با دولت توصیف کرد.

وزیر کشور: استانداران جدید، همسو با دولت هستند

به‌ گزارش ‌دیده بان ایران، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت در جمع خبرنگاران، درباره ساز و کار انتخاب استانداران، اظهار کرد: در تعیین استانداران ما اصلا توجهی به تعلقات حزبی آنها نداریم. 350 گزینه برای استانداری به ما معرفی شده است و ما در نهایت به 40 گزینه رسیدیم.

وی همچنین گفت‌: اولویت ما بر این بود که از معاونان استانداران بازنشسته برای استانداری انتخاب کنیم، چون آنها با سیاست های دولت آشنا هستند و می‌توانند راحت‌تر کار را ادامه دهند. فرمانداران و بخشداران نیز توسط خود آنها انتخاب شده‌اند. ما اسامی 40 نفر نهایی شده را به رییس جمهور دادیم و ایشان این افراد را بررسی می‌کنند تا الان 12 استاندار انتخاب شده‌اند و چهار استاندار دیگر را نیز سعی می‌کنیم هفته‌ بعد نهایی کنیم.

وزیر کشور ادامه‌ داد: همه استانداران انتخاب شده باید همیشه با دولت باشند و سیاست های دولت را قبول کنند. استانداران انتخاب شده هم همسو با دولت هستند و اگر همسو نباشند، دولت به آنها رای نمی‌دهد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر