کد خبر: 55936
A
معاون فرهنگی قوه قضاییه خبر داد؛

‍ بابک زنجانی پس از بازگرداندن پول اعدام می‌شود

معاون فرهنگی قوه قضائیه از اجرای حکم اعدام بابک زنجانی پس از بازگشت کامل اموال بیت‌المال خبر داد.حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی در حاشیه همایش صلح و سازش، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی که چرا بابک زنجانی اعدام نمی‌شود اظهار داشت: این متهم باید تا ریال آخر اموال بیت المال را که مورد سوء‌استفاده قرار گرفته برگرداند، اما بخشی از این اموال در خارج از کشور است و فعلا دسترسی به آن نداریم.

‍ بابک زنجانی پس از بازگرداندن پول اعدام می‌شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی در حاشیه همایش صلح و سازش، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی که چرا بابک زنجانی اعدام نمی‌شود اظهار داشت: این متهم باید تا ریال آخر اموال بیت المال را که مورد سوء‌استفاده قرار گرفته برگرداند، اما بخشی از این اموال در خارج از کشور است و فعلا دسترسی به آن نداریم.

وی با ارائه توضیحات تکمیلی در این خصوص افزود: مردم نباید برای اجرای حکم اعدام بابک زنجانی عجله کنند چراکه قوه قضاییه نمی‌خواهد سرنخ این اموال را در خارج از کشور گم کند و باید تمام اموال مورد اختلاس بیت المال بازگردد سپس حکم اعدام این متهم اجرا شود.

معاون فرهنگی قوه قضاییه از بخشایش ۱۳ پرونده قصاص در خراسان شمالی خبر داد و تصریح کرد: تنها سه پرونده از ۱۶ پرونده قصاص در خراسان شمالی اجرا شد و ۱۳ پرونده دیگر مورد بخشش قرار گرفت. امید است مردم با کمک سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط اقدام به گذشت و بخشش کنند و صلح میان یکدیگر را رواج دهند.

 

منبع: تسنیم 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر