کد خبر: 55971
A

عضو جامعه روحانیت مبارز: تامین معیشت مردم از اوجب واجبات است

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: بهبود اقتصاد کشور از اوجب واجبات است. اگر بخواهیم با آمریکا مقابله کنیم لازمه‌اش این است که معیشت مردم را بهبود بخشیم که از این گرفتاری و منگنه خارج شوند.

عضو جامعه روحانیت مبارز: تامین معیشت مردم از اوجب واجبات است

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که اولویت‌های کشور در شرایط تحریم چه مواردی است، اظهار کرد: اولین اولویت اقتصاد مملکت است، در واقع بهبود اقتصاد کشور از اوجب واجبات است. اگر بخواهیم با آمریکا مقابله کنیم لازمه‌اش این است که معیشت مردم را بهبود بخشیم که از این گرفتاری و منگنه خارج شوند.

وی افزود: اگر معیشت مردم تامین نشود، آنان مقاومت‌شان کاسته می‌شود و نسبت به مسائل بی‌تفاوت خواهند شد. الان شرایط به شکلی است که مایحتاج مردم طبق آماری که مسئولان اعلام کرده‌اند، نسبت به قبل گرانتر شده است و در چنین شرایطی تامین معیشت مردم لازم است.

وی با تاکید بر این‌که «تامین معیشت باید مستمر باشد، نه به صورت مقطعی»، ادامه داد: انجام کارهای حمایتی از اقشار مستضعف اگر موردی و مقطعی باشند دردی را دوا نمی‌کند. هرچند که باید این نکته را افزود که بالارفتن نرخ‌ها با هیچ ابزار نظارتی کنترل نمی‌شود گویی هرکسی صبح‌ها زودتر از خواب بیدار شود نرخ تازه‌ای می‌گذارد.

این عضو جامعه روحانیت مبارز  در پایان تاکید کرد: شرایط فعلی سبب می‌شود که از گرانی‌ها استفاده کنند و ثروتمندتر شوند و اقشار مستضعف کمرشان زیر بار گرانی‌ها خم گردد. پس مولفه‌ای که در شرایط فعلی مهم‌تر از هر اولویت دیگری است تامین معیشت مردم است.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر