کد خبر: 56012
A

استاندار سمنان، معرفی شد

جلسه شورای اداری استان سمنان امروز با موضوع تکریم سیدشهاب‌الدین چاوشی استاندار سابق سمنان و معارفه علیرضا آشناگر به‌عنوان استاندار جدید سمنان برگزار شد.سردار حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان و مدیران استانی در مراسم تودیع و معارفه استاندار سابق و جدیدسمنان حضور دارند. در این جلسه با قدردانی از خدمات سیدشهاب‌الدین چاوشی استاندار سابق سمنان، علیرضا آشناگر به‌عنوان استاندار جدید در استان سمنان معارفه شد.

استاندار سمنان، معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سردار حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان و مدیران استانی در مراسم تودیع و معارفه استاندار سابق و جدیدسمنان حضور دارند.

در این جلسه با قدردانی از خدمات سیدشهاب‌الدین چاوشی استاندار سابق سمنان، علیرضا آشناگر به‌عنوان استاندار جدید در استان سمنان معارفه شد.

همچنین از تلاش‌های سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان که مدتی عهده‌دار سرپرستی استانداری سمنان بود قدردانی شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر