کد خبر: 56033
A

معاون وزیر کشور: هیچ نیروی بازنشسته‌ای در وزارت کشور حضور ندارد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور گفت: وزیر کشور بر اجرای قانون و به کارگیری نیروهای جوان و مجرب تاکید داشته و برای حفظ نیروهای بازنشسته از هیچ ظرفیت قانونی استفاده نکرد.

معاون وزیر کشور: هیچ نیروی بازنشسته‌ای در وزارت کشور حضور ندارد

به گزارش دیده بان ایران، جواد ناصریان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و پیش از برگزاری مراسم معارفه رسمی استاندار البرز، با بیان اینکه اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان به خصوص در مورد استانداری بسیار سخت بود، افزود: اجرای این قانون علی رغم دشواری‌های فراوان در موعد مقرر صورت گرفت.

وی ادامه داد: تعداد استانداران بازنشسته در بدنه وزارت کشور زیاد بود ولی این افراد طبق قانون به کارگیری شده بودند و اکنون نیز بر اساس قانون با نیروهای مجرب و متخصص جایگزین شدند.

وی افزود: در مهلت مقرر در خصوص حدود 79 نفر از نیروهای بازنشسته وزارت کشور تصمیم‌گیری شد و اکنون هیچ نیروی بازنشسته‌ای در وزارت کشور وجود ندارد.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه انتصاب استانداران نیز بر اساس معیارها و شاخص‌های خاصی صورت گرفت، اضافه کرد: مشی اعتدال، به کارگیری نیروهای متخصص فارغ از جناح بندی‌ها و گروه‌های سیاسی، هماهنگی با سیاست‌های عمومی دولت، امانتداری و تخصص از جمله این معیارها بود.

وی گفت: ثبات مدیریت تاثیر به سزایی در چرخه رشد و توسعه مناطق دارد از این رو وزارت کشور چنین رویکردی را در دستور کار دارد.

ناصریان افزود: اکنون آرامش سیاسی به عنوان پیش نیاز توسعه در البرز حاکم است.

وی خاطرنشان کرد: روحانیت محور وحدت و انسجام هستند از این رو از استانداران انتظار می‌رود که از این ظرفیت ارزشمند با هماهنگی بیشتر بهره‌برداری کنند.

معاون وزیر کشور گفت: دکتر شهبازی از نیروهای متعهد، متخصص و امین وزارت کشور است که مسئولیت خطیر استانداری البرز به وی محول شد./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر