کد خبر: 5607
A

منتجب‌نیا: انتظار داریم قوه قضاییه اجاز انتشار روزنامه اعتماد ملی را صادر کند

منتجب نیا : طی نامه ای از وزیر اطلاعات خواستیم که دستور بازگرداندن اموال حزب را بدهند که هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

منتجب‌نیا: انتظار داریم قوه قضاییه اجاز انتشار روزنامه اعتماد ملی را صادر کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، 

حجت الاسلام رسول منتجب نیا در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات  درباره حزب اعتماد ملی و انتشار روزنامه این حزب و فعالیت آن گفت: حزب اعتمادملی در سخت ترین شرایط فعالیت خود را با محدودیت هایی ادامه داد و از سال 92 به بعد فضای مناسب تری را احساس کرد بنابراین به گسترش تشکیلات خود پرداخت و در همه استان ها و بسیاری شهرستان ها نمایندگی و شعبه دارد و فعال است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در دفتر مرکزی این حزب در سال جاری بازنگری نسبت به ساختار حزب داشتیم و آیین نامه های حزب را از نو مورد بررسی قرار دادیم چرا که به دلیل حمله سال 88 به دفتر مرکزی تمامی اسناد و مدارک این حزب را برده و هنوز به ما برنگردانده اند.

منتجب نیا گفت: طی نامه ای از وزیر اطلاعات خواستیم که دستور بازگرداندن اموال حزب را بدهند که هنوز اقدامی صورت نگرفته است. 

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: ما ناچار شدیم که بخشی از آیین نامه ها را دوباره تهیه و بخشی را بازنگری کنیم و اکنون وضعیت خوبی داریم.

وی ادامه داد: ما انتظار داریم که اجازه انتشار روزنامه داده شود چرا که این روزنامه درعمل ارگان حزب اعتماد ملی است. ما رسانه مکتوب نداریم و انتظار داریم این رسانه ای که در جامعه هم جا افتاده بود و جزو رسانه های مطرح بود اجازه انتشارش را قوه قضاییه بدهد. 

منبع: خبرآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر