کد خبر: 5612
A

نماینده اصولگرای مجلس نهم:حسین شریعتمداری اقرار کرد منظور رئیس‌جمهور از فرد دارای رانت اطلاعاتی، اوست

اعتماد به نقل از حسین سبحانی نماینده اصولگرای مجلس نهم نوشت: اظهارات اخیر روحانی درخصوص وجود برخی رسانه‌هایی که از رانت اطلاعاتی برخوردارند مانند ضمیری بود که مرجع خود را پیدا می‌کند. اظهارنظر‌ها بعد از این صحبت‌های آقای روحانی توسط شریعتمداری نشان داد که او مرجع ضمیر است.

نماینده اصولگرای مجلس نهم:حسین شریعتمداری اقرار کرد منظور رئیس‌جمهور از فرد دارای رانت اطلاعاتی، اوست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، او افزود: با واکنش شریعتمداری به این اظهارات رییس‌جمهور معلوم شد آقای شریعتمداری بخشی از مخاطب این گزاره ریاست‌جمهوری بوده‌اند. البته هر مجموعه‌ای در هر جایی مطالبی داشته باشد از آن استفاده می‌کند و این منحصر به فرد خاصی نیست. هر کسی در جایی بوده از این رانت‌ها استفاده کرده است.

وی درخصوص  اظهارات اخیر احمدی‌نژاد درباره بازگویی برخی ناگفته‌ها طی سفره‌های استانی‌اش نیز گفت: من فکر نمی‌کنم پشت این حرف‌های احمدی‌نژاد چیزی باشد و این از جنس همان بگم‌بگم‌هاست. و گمان نمی‌کنم این حرف‌ها و بیان برخی احتمالات مبنی بر دستیابی او به پرونده‌هایی در زمان تصدی او بر وزارت اطلاعات و تاثیر آن بر روند رسیدگی به پرونده او یا هر کس دیگری بر کند شدن رویه قضایی تاثیری داشته باشد.

این نماینده ادوار مجلس در خصوص احتمال حضور مجدد روحانی در راس قدرت نیز گفت: روحانی رییس‌جمهور مستقر است و تریبون قدرتمندی در اختیار دارد و مجموعه‌های کشور در اختیارش است. اینها چیزهایی است که به نفع روحانی است اما مردم توقعاتی دارند و فکر می‌کنند باید قدم‌هایی برداشته شود.  او افزود: سیاستمداران طبیعی است که برمبنای ذایقه سیاسی شان تصمیم می‌گیرند ولی توده مردم تصمیم‌شان بر مبنای تاکید بر مطالبات‌شان است. بحث اشتغال، معیشت و فراوانی و ارزانی در تصمیم مردم دخیل است. اگر روحانی در این ماه‌های پایانی قدم‌هایی در این راه بردارد، می‌تواند کمک خوبی برای او باشد. او همچنین درخصوص عدم رای آوری کاندیداهای اصولگرایی که قبلا سابقه شکست دارند نیز گفت: اینها در شرایط عادی قبلا چند بار شانس‌شان را امتحان کرده‌اند و با وجود اینکه شاید نیروهای خوبی نیز باشند اما شکست‌های سابق آنها آثار و تبعاتی در ذهن مردم دارد که به راحتی پاک نمی‌شود. لذا احتمال پیروزی آنها منوط به ایجاد شرایط جدیدی است. در شرایط فعلی این احتمال پایین است و از کاندیداهای جوان‌تر باید استفاده کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر