کد خبر: 56165
A

سعید جلیلی: باید برجام خوانی را در دانشگاه شروع کنید

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید برجام خوانی را در دانشگاه شروع کنید، گفت: نباید اجازه دهید عده‌ای گستاخانه مانع حقوق ملت شوند.

سعید جلیلی: باید برجام خوانی را در دانشگاه شروع کنید

به گزارش دیده بان ایران؛ سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم افتتاحیه کنگره ملی «مصطفای شهید با گفتمان جوان مومن انقلابی» و هفتمین سالگرد شهید مصطفی احمدی روشن در دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به شکل‌گیری توافق برجام گفت: باید برجام خوانی را در دانشگاه شروع کنید. حدود صد حق ملت در برجام انصراف شده که از ان یک سومش حق تحقیق و توسعه است و به صراحت گفته شده که ملت ما نباید در این حوزه تحقیق و توسعه انجام دهد.

وی ادامه داد: نباید اجازه دهید عده‌ای گستاخانه مانع حقوق ملت شوند.

جلیلی تاکید کرد: الان می‌گویند غرب همه عالم نیست! اگر نیست چرا خود را معطل چند کشور اروپایی نگه داشته اید؟ اگر نیست پس چرا می‌گویید به دلیل بهانه گیری چند کشور اروپایی باید فلان کنوانسیون را بپذیریم. اگر نیست پس مترسک‌هایی که از غرب بلند کردید را زمین بگذارید.

وی گفت: اگر برجام یک سود داشت آن همان تجربه برجام بود ولی یک عده می‌خواهند نعل وارونه بزنند!

جلیلی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره همزمانی گرامیداشت شهید احمدی‌روشن با هفته پژوهش ، گفت: این مسئله جای تأمل دارد زیرا شهدای هسته‌ای اجازه ندادند پژوهش در کشور متوقف شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: شهدا این باور را داشتند و به همه آموزش دادند، کشوری که می‌خواهد به حیات خود ادامه دهد و پیشرفت کند به پژوهش نیاز دارد و دشمنانی که می‌خواستند مانع پیشرفت کشور شوند به دنبال ایجاد موانعی بر سر راه پژوهش هستند.

ادامه دارد...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر