کد خبر: 56176
A

بررسی کلیپ منتشرشده از نماینده سراوان در جلسه غیرعلنی مجلس

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: مسعود پزشکیان رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی تا فردا در مورد حواشی کلیپ ایجاد شده در مورد یک نماینده به مجلس گزارش می دهند.

بررسی کلیپ منتشرشده از نماینده سراوان در جلسه غیرعلنی مجلس

به گزارش دیده بان ایران، بهروز نعمتی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز(سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه غیر علنی امروز مجلس گفت: در این جلسه کلیپی که در مورد آقای درازهی نماینده سراوان است و در فضای مجازی پخش شده را مورد بررسی قرار دادیم. نمایندگان بحث هایی در این زمینه داشتند و اعتراض هایی به این موضوع بود، با توجه به این که کلیپ تقطیع شده است برخی از صحبت ها و توهین هایی می شود.

وی اضافه کرد: آقای درازهی در این جلسه گفت که 45 دقیقه جلوی درب گمرک جلویش را گرفته بودند و فحش های بدی به وی دادند و وی را عصبانی کردند. نهایتا فارغ از فضاهایی که وجود دارد باید با موضوع منطقی برخورد شود.

به گفته نعمتی، در این جلسه بنا شد که مسعود پزشکیان و فرهاد دژپسند موضوع را بررسی کنند و گزارش نهایی را تا فردا به مجلس ارائه کنند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس با بیان این که این موضوع باید به صورت منطقی و عالمانه حل شود، گفت: فرهاد دژپسند در این جلسه سخنرانی کوتاهی داشت و عذرخواهی کرد اما قرار شد ابعاد مختلف موضوع بررسی شود./ایسنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر