کد خبر: 56236
A

جنجال دوباره بر سر نماینده سروان در مجلس/ این بار یک نماینده مجلس از جلسه غیر علنی فیلمبرداری کرد!!

دومین جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی امروز( چهارشنبه 28 آذرماه) به منظور بررسی حواشی کلیپ منتشر شده درباره نماینده سراوان به ریاست مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس برگزار شد. هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درباره جزئیات نشست غیرعلنی امروز مجلس اظهار داشت: نمایندگان پیش از آغاز جلسه علنی برای بررسی موضوع پیش آمده در گمرک برای محمد باسط درازهی نماینده سراوان جلسه غیر علنی داشتند. وی ادامه داد: از جلسه غیر علنی روز گذشته مجلس فیلمی در فضای مجازی منتشر شد، نمایندگان در حال بررسی این هستند که چه کسی در صحن علنی این فیلم را ضبط و در فضای مجازی منتشر کرده است.

جنجال دوباره بر سر نماینده سروان در مجلس/ این بار یک نماینده مجلس از جلسه غیر علنی فیلمبرداری کرد!!

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛  دومین جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی امروز( چهارشنبه 28 آذرماه) به منظور بررسی حواشی کلیپ منتشر شده درباره نماینده سراوان به ریاست مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس برگزار شد.

هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی  درباره جزئیات نشست غیرعلنی امروز مجلس اظهار داشت:  نمایندگان پیش از آغاز جلسه علنی برای بررسی موضوع پیش آمده در گمرک برای محمد باسط درازهی نماینده سراوان جلسه غیر علنی داشتند.

وی ادامه داد: از جلسه غیر علنی روز گذشته مجلس فیلمی در فضای مجازی منتشر شد، نمایندگان در حال بررسی این هستند که چه کسی در صحن علنی این فیلم را ضبط و در فضای مجازی منتشر کرده است.

خادمی با بیان اینکه قرار است تا نماینده سراون قرار است در این جلسه نکاتی را مطرح کند، اظهار داشت: مباحثی مطرح بود که گویا وی از توضیحات وزیر قانع شده و استیضاح منتفی است، اما ظاهرا می‌خواهد تصمیم‌گیری در این باره را به مجلس واگذار کند.

به گزارش تسنیم، شب گذشته یک فیلم از جلسه غیرعلنی دیروز مجلس منتشر شد که در آن نماینده سراوان در حال سخنرانی در جلسه بود.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر