کد خبر: 56248
A

پزشکیان: هیاتی از مجلس به زاهدان اعزام می شود

نایب رییس اول مجلس به کمیسیون آموزش و تحقیقات ماموریت داد هیاتی را برای بررسی حادثه آتش سوزی مدرسه زاهدان اعزام کند.

پزشکیان: هیاتی از مجلس به زاهدان اعزام می شود

به گزارش دیده بان ایران؛ «مسعود پزشکیان» که ریاست جلسه علنی امروز - چهارشنبه - مجلس را برعهده داشت در پاسخ به تذکر حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان برای رسیدگی به حادثه آتش سوزی در مدرسه زاهدان گفت: رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای بررسی این موضوع باید هیاتی را به این منطقه اعزام کند. 
وی افزود: مجلس شورای اسلامی نیز باید به موضوع آموزش و پرورش اهتمام بیشتری کند.
حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان در جلسه علنی امروز چهارشنبه در تذکری گفت: شاهد بودیم که دختران مظلوم بی گناه ما در حادثه آتش سوزی در مدرسه سوختند، در این راستا بهتر بود که پیش از دستور مجلس شورای اسلامی مطلبی در این باره گفته می‌شد.
وی افزود: ما وظایف حاکمیتی را واگذار کرده‌ایم و نسبت به آن نظارتی هم نمی‌کنیم، لطفا دستور دهید هیاتی به این منطقه اعزام شود، اگر ما به بخش غیردولتی مجوز می‌دهیم باید به آن نظارت کنیم تا دختران مظلوم ما در آتش بی مسئولیتی دولتمردان جانشان را از دست ندهند.
شهریاری همچنین گفت: ما پیش از این هم حادثه شین‌آباد را شاهد بودیم که امیدواریم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس این حادثه را بررسی کند.
گفتنی است، یک واحد آموزشی در زاهدان صبح روز گذشته دچار آتش سوزی شد و در پی آن سه دانش آموزش تاکنون جان خود را از دست دادند./ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر