کد خبر: 56269
A

توضیح کریمی قدوسی درباره یک توییت/ محور صحبت‌هایم مربوط به فتنه ۸۸ بود

یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: فعالیت‌های ما بایستی متوجه وحدت ملی و رفع مشکلات ملت در حوزه معیشت و اقتصاد باشد، محور صحبت‌های من مربوط به فتنه ۸۸ و وظیفه ما در این زمینه بوده است.

توضیح کریمی قدوسی درباره یک توییت/ محور صحبت‌هایم مربوط به فتنه ۸۸ بود

به  گزارش دیده بان ایران، جواد کریمی قدوسی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر ماده (۷۵) اظهار داشت: روز یکشنبه هفته جاری دو نفر از نمایندگان مجلس نسبت به نظرات من موضع منفی گرفتند و نظرات من را وارونه جلوه دادند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند اگر من هم پایم را از اسلام کنار بگذارم همین مردم می‌ریزند و مرا از بین می‌برند، مردم شخص‌پرست نیستند، مردم اسلام را می‌خواهند.

وی افزود: فعالیت‌های ما بایستی متوجه وحدت ملی و رفع مشکلات ملت در حوزه معیشت و اقتصاد باشد، محور صحبت‌های من مربوط به فتنه ۸۸ و وظیفه ما در این زمینه بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم فرمودند برخی نادانسته وارد فتنه شدند و نفهمیدند که این یک براندازی است.

کریمی قدوسی ادامه داد: وقتی می‌گوییم مجلس در رأس امور است یعنی قانون اساسی یعنی دفاع از استقلال، یعنی حمایت از مردم، شهدا، امام و رهبری که در مقابل دشمن و فتنه ایستادند.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: بالای سر ما در مجلس عکس۵۴ نماینده شهید وجود دارد، این یعنی مجالس ما برای مردم هزینه داده است و ایران بیشترین شهید در بین مقامات ارشد را داشته که البته استثنائاتی هم در بین مقامات ارشد وجود دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر