کد خبر: 56294
A

نماینده محلات: دیوان محاسبات درباره انتصابات فامیلی و نحوه پرداخت حقوق توضیح دهد

سلیمی گفت: دیوان محاسبات درباره مابه‌التفاوت قیمت ارز هیچ توضیحی ارائه نداده در حالی که شفاف‌سازی در نظام بودجه‌ریزی بسیار مهم است، هم‌چنین درباره تخلفات واردات خودروها و انتصابات فامیلی و نحوه پرداخت حقوق به این افراد نیز هیچ صحبتی نشد.

نماینده محلات: دیوان محاسبات درباره انتصابات فامیلی و نحوه پرداخت حقوق توضیح دهد

به گزارش دیده بان ایران، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی امروز خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی درباره گزارش اخیر دیوان محاسبات کل کشور، گفت: با توجه به قرارگیری در آستانه بررسی لایحه بودجه نیازمندیم تا گزارش دقیقی داشته باشیم اما گزارش دیوان محاسبات دارای خلاءهایی بود.

وی برهمین اساس تصریح کرد: رئیس دیوان محاسبات درباره مابه التفاوت قیمت ارز هیچ توضیحی ارائه نداد در حالی که شفاف سازی در نظام بودجه ریزی بسیار مهم است، همچنین درباره تخلفات واردات خودروها و انتصابات فامیلی و نحوه پرداخت حقوق به این افراد نیز هیچ صحبتی نشد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حدود 8 ماه است که اروپایی ها باید درباره کانال مالی جواب بدهند در حالی که قرار بود ظرف سه هفته این اقدام صورت گیرد لذا در این باره توضیحی از سوی هیات رئیسه ارائه شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر