کد خبر: 56376
A

هزینه فیلم میلیاردی علیه هاشمی رفسنجانی را چه کسی پرداخته؟

محمد هاشمی یکی از آخرین نمونه‌های تخریب شخصیت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی(ره) را مستندی با عنوان «هاشمی زنده است» خواند که اخیراً در یکی از دانشگاه‌های تهران رونمایی شده است.

هزینه فیلم میلیاردی علیه هاشمی رفسنجانی را چه کسی پرداخته؟

به گزارش دیده بان ایران، هاشمی توضیح داد: در این فیلم که عنوانش «هاشمی زنده است» و برگرفته از سخن امام خمینی(ره) بود، ابتدا حضور مرحوم آیت‌الله هاشمی در همه صحنه‌های انقلابی و اعتماد مردم و امام راحل به ایشان را نشان می‌داد، اما در مرحله بعد وارد دوران دولت سازندگی می‌شد و تحلیلی ارائه می‌داد که انحراف انقلاب از همین زمان در کشور شروع شد و بعد در دولت خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی هم همین انحراف ادامه پیدا کرد؛ در پایان این فیلم هم نتیجه می‌گیرد که ریل انحراف از انقلاب را هاشمی رفسنجانی پایه‌گذاری کرد و بنابراین هاشمی زنده است چون انحراف زنده است.

این از آخرین نمونه‌های تخریب شخصیت یار و یاور امام خمینی(ره) است؛ و البته تمسخر کلام امام خمینی(ره) هم هست.‌

وی اضافه کرد: من به سازندگان این فیلم که ادعا می‌کردند 3-2 دانشجوی ساده هستند گفتم این فیلم قطعاً بالای چند میلیارد تومان هزینه داشته و باید پرسید که این هزینه از کجا تأمین شده است؟ قطعاً جریانی پشت این قضیه است که به‌دنبال تخریب اندیشه و تفکر هاشمی است؛ اینان می‌خواهند در سال‌های بعد، بلایی که با نام هاشمی به سرشان آمد و توسط مردم کنار گذاشته شدند، دیگر بر سرشان نیاید و لذا تخریب اندیشه و شخصیت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را شدت بخشیده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر