کد خبر: 56400
A

سردار سلامی: دشمنان ما را تهدید می‌کنند، این دیوانگی است وقتی تهدید می‌شویم، خود را خلع سلاح کنیم/ در توسعه قدرت دفاعی توقف نمی‌کنیم

سردار سلامی، جانشین فرمانده کل‌سپاه برنامه آینده سپاه را عدم توقف در توسعه قدرت دفاعی دانست و گفت: در حوزه دستاوردها، فناوری ها، تاکتیک ها و تکنیک ها در حال تلاش برای پیشرفت هر چه بیشتر هستیم و برنامه همیشگی ما پیشرفت در امتداد این موارد خواهد بود.

سردار سلامی: دشمنان ما را تهدید می‌کنند، این دیوانگی است وقتی تهدید می‌شویم، خود را خلع سلاح کنیم/ در توسعه قدرت دفاعی توقف نمی‌کنیم

جانشین فرمانده سپاه گفت: برنامه آینده سپاه عدم توقف در توسعه قدرت دفاعی است.

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار سلامی، جانشین فرمانده کل‌سپاه در جمع خبرنگاران گفت: هرگونه دخالت فرآیند صلح در یمن را تشدید می‌کند و ایران همواره به دنبال حل موضوع یمن از طریق گفت‌و‌گوی‌های سیاسی و مشارکت مردم یمن است.

وی با اشاره به دخالت‌های بیگانگان در امور یمن ادامه داد: حضور آنها در یمن فقط به شعله ور شدن جنگ کمک می‌کند. آنها با سیاست‌هایشان ناامنی را توسعه می‌دهند و با اقداماتشان پل تسلیحاتی ایجاد کرده‌اند و قطعا با این روند نمی‌توانند امنیت منطقه را تامین کنند.

جانشین فرمانده کل‌سپاه افزود: دشمنان احساس می‌کنند که منافعشان در به آتش کشیدن منطقه است و همواره با سیاست خطرناک ارسال سلاح به منطقه این جغرافیا را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

وی تاکید کرد: دشمنان ما را تهدید می‌کنند و در همان حال از ما می‌خواهند که از قدرت دفاعی خود بکاهیم که این منطقی نیست.

سردار سلامی با بیان اینکه همواره قدرت بر اساس تهدید شکل می‌گیرد،گفت: ما اگر تهدید شویم، قدرت خواهیم ساخت و این دیوانگی است وقتی همواره تهدید می‌شویم، خود را خلع سلاح کنیم و در اختیار دشمن قرار دهیم.

جانشین سپاه پاسداران ادامه داد: قطعا تجربیات ناشی از نبرد با تکفیری‌ها به ویژه در نیروی زمینی سپاه اثرات ویژه ای در پیشرفت و عملکرد نیروهای ما داشته است و باعث شده که نیروها از یک میدان تاکتیکی خلاقانه برخوردار شوند. همچنین دکترین دفاعی خود را بر اساس تغییر شکل جنگ‌ها از لحاظ فنی و عملیاتی تغییر شکل دادیم.

وی برنامه آینده سپاه را عدم توقف در توسعه قدرت دفاعی دانست و افزود: در حوزه دستاوردها، فناوری ها، تاکتیک ها و تکنیک ها در حال تلاش برای پیشرفت هر چه بیشتر هستیم و برنامه همیشگی ما پیشرفت در امتداد این موارد خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر