کد خبر: 56412
A

جلودارزاده: بودجه ۹۸ باید انقباضی باشد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال ۹۸ باید به صورت انقباضی باشد و ابتدا به بخش‌های اولویت دار بپردازد.

جلودارزاده: بودجه ۹۸ باید انقباضی باشد

به گزارش دیده بان ایران؛ سهیلا جلودارزاده، در خصوص قوانین مخل فضای کسب و کار، اظهار کرد: عدم اجرای قوانین مخل فضای کسب و کار مثبت و خوب است.

وی ادامه داد: قوانینی که در مجلس تهیه شده و به تصویب رسیده و آن چیزی که دولت به عنوان مصوبه مدنظر داشته و در سال ۹۶ تعیین کرده، قوانین بسیار خوبی بوده، اما عدم اجرای آن است که باعث می‌شود، فضای کسب و کار بهبود پیدا نکند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص قوانین خلق الساعه، افزود: طبق قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار، تمام تصمیمات اقتصادی دولت باید با نظرسنجی از تشکل‌های بخش خصوصی صورت گیرد تا نظیر قوانین خلق الساعه را کمتر شاهد باشیم.

جلودارزاده اضافه کرد: در جاهایی که قوانین خلق الساعه ارائه می‌شود، باعث مشکلات بیشتری می‌شود، ما به دنبال آن هستیم که قانونی وضع شود تا به دولت اجازه ندهد که قوانین مخل بدون نظرخواهی از بخش خصوصی تصویب شود و شاید به دنبال آن باشیم که بسیاری از قوانینی که مخل فضای کسب و کار هستند را باطل کنیم.

وی در خصوص بودجه سال ۹۸، تصریح کرد: بودجه سال ۹۸ باید به صورت انقباضی باشد و به بخش‌های اولویت دار اول بپردازد. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بخش‌هایی که به معیشت مردم بازمی‌گردد باید در بودجه ۹۸ مورد توجه واقع گردد، همچنین بخش‌هایی که به تولید و توسعه نیز باز می‌گردد باید در بودجه ۹۸ مورد توجه واقع شود و برای آن تلاش جدی نیز صورت بگیرد./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر