کد خبر: 56546
A

کیهان، منزلت و جایگاه رهبری را حفظ نمی کند/ تاثیر صداوسیما از تلگرام هم کمتر است

روزنامه ایران نوشت: آقای روحانی در تمام مدت 5 ساله‎ای که ریاست قوه مجریه را برعهده دارد، در معرض حجم زیادی از بی‎انصافی قرار گرفته است.

کیهان، منزلت و جایگاه رهبری را حفظ نمی کند/ تاثیر صداوسیما از تلگرام هم کمتر است

به گزارش دیده بان ایران، روزنامه ایران در ادامه نوشت: این اتفاق هم در حوزه تعارضاتی که در منطقه با عربستان و اسرائیل داشته‎ایم و هم در حوزه بین‎المللی و برجام رخ داد. آنها نه پیروزی روحانی و تیم مذاکره‌کننده دولت در برجام را برجسته کردند و نه میزان فاجعه ناشی از خروج امریکا آنقدر زیاد است که بخواهند امریکا را محور اصلی تعاملات بین‎المللی قرار داده و دولت را برای نقض برجام زیر سؤال ببرند. اگر این برجام خوب بود چرا برای توافق آن اعلام عزای عمومی کردید و اگر بد بود به چه دلیل برای نقض آن دولت را ملامت می‎کنید؟
رفتار دلواپسان بیش از اینکه تأمین‌کننده منافع ملی یا سیاسی باشد آب در آسیاب دشمن ریختن است. روزنامه کیهان در طول تمام این سال‎ها با هزینه بیت‎المال اداره شده است. منتسب به رهبری است و بدون اینکه وجنات، منزلت و جایگاه ایشان را رعایت کند در حال تخریب نیروها و مدیران میهنی عمل می‎کند. واکنش آقای ظریف که اتفاقاً آدم محافظه کاری هم هست و معمولاً خیلی به مسائل داخلی ورود نمی‌کند نشان از فشاری دارد که رسانه‎های رقیب بر تیم وارد می‎کنند. صداوسیما هم وضعیتی بدتر از کیهان دارد. این رسانه امروز با انتصاب و انتخاب مدیران ناآشنا به امر رسانه و بی‎تفکر کار می‎کند. 
نگاهی به تیم‎های اندیشه ‌ورزی صداوسیما فاجعه را تکمیل می‎کند؛ آدم‌هایی که نه دانش لازم دارند، نه از تجربه رسانه‎ای برخوردارند و نه جامعه جهانی را می‎شناسند. یک عده ایدئولوگ‎هایی با دانش کم عمق هستند که با پیچیدگی‌‌های جنگ رسانه‌‌ای اصلاً آشنایی ندارند. آنها اتفاقاً فکر می‎کنند برنامه‎های مؤثری می‎سازند در حالی که با تبلیغات مستقیمی که کمترین اثری هم در ذهن افکار عمومی ندارد، در حال فعالیت هستند. به گونه‎ای که این دستگاه بسیار عریض و طویل با بودجه‎های عظیم اثرگذاری‌‌اش حتی از تلگرام هم کمتر است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر