کد خبر: 56598
A

انتقاد صریح آیت الله علوی گرگانی از حضور زنان در ورزشگاه ها/ آیا امام زمان(ع) از این نوع فعالیت های مسئولین در جامعه اسلامی راضی است؟

ما باید کاری کنیم تا حرکت جامعه ما اسلامی شود؛ امروز برخی از برنامه هایی که در کشور اجرا می شود، اسلامی نیست؛ مسئولین به فکر باشند، باید طوری فعالیت کرد تا جامعه از هر لحاظ اسلامی باشد؛ الان در این رابطه مشکلاتی وجود دارد.


انتقاد صریح آیت الله علوی گرگانی از حضور زنان در ورزشگاه ها/ آیا امام زمان(ع) از این نوع فعالیت های مسئولین در جامعه اسلامی راضی است؟

به گزارش دیده بان ایران، آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضاء مؤسسه فتوح اندیشه، بی پرده و صریح نسبت به اتفات کشور واکنش نشان داد و گفت: گرفتاری امروز جامعه ما این است که بسیاری از سخنان مسئولین در حرف مانده و به عمل تبدیل نشده است.

وی بیان داشت: واقعیت این است انتظاری که از دستگاهای نظام می‌رود، انتظار بسیار بالایی است و مردم می‌خواهند مسئولین نظام برای رفع مشکلات قدم جدی و عملی بردارند.

وی افزود: در حال حاضر اتفاقاتی که در جامعه اسلامی می افتد مانند اختلاط زن و مرد در ورزشگاه، عدم عفاف و حجاب در جامعه، گرانی و...، واقعا این زیبنده جامعه اسلامی است؛ آیا در جامعه اسلامی باید شاهد اختلاط زن و مرد در ورزشگاه باشیم؟ شاهد بی عفتی و بدحجابی باشیم؟

آیت الله علوی گرگانی گفت: انتظاری که از جامعه اسلامی می رود خیلی فراتر از وضع موجود است؛ ولی مسائلی که امروز مشاهده می کنیم، جای نگرانی است؛ آیا امام زمان(ع) از این نوع فعالیت های مسئولین در جامعه اسلامی راضی است؟

وی با اشاره به اینکه ما واقعا در عمل مشکل داریم، بیان داشت: برنامه ها و فعالیت های امروز، تطابق با جامعه اسلامی ندارد؛ ما نتوانستیم بعد از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، انتظارات را برآورده کنیم.

وی افزود: ما باید کاری کنیم حرکت جامعه ما اسلامی شود؛ امروز برخی از برنامه هایی که در کشور اجرا می شود، اسلامی نیست؛ مسئولین به فکر باشند، باید طوری فعالیت کرد تا جامعه از هر لحاظ اسلامی باشد؛ الان در این رابطه مشکلاتی وجود دارد./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر