کد خبر: 56712
A

سردار وحیدی: گرفتاران از دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی دست خالی بازنمی‌گشتند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:کسانی که مشکل و گرفتاری داشتند معمولا وقتی به ایشان و دفتر ایشان مراجعه می‌کردند، دست پر باز می‌گشتند.

سردار وحیدی: گرفتاران از دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی دست خالی بازنمی‌گشتند

به گزارش دیده بان ایران، سردار احمد وحیدی در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی شاهرودی در جمع خبرنگاران گفت: ایشان اخلاق بسیار کریمه‌ای داشتند و از این جهت بسیار جاذب بودند. نکته بعدی خردمندی و تیزهوشی و ذکاوت ایشان بود که ما این مهم را در جلسات و از نوع بحث ایشان راجع به موضوعات کاملا درک می‌کردیم.

وزیر دفاع دولت دهم گفت: مساله بعد ولایتمداری ایشان بود که انصافا به موضوع ولایت ایمان عقلی داشتند و در راه استحکام این نظریه مبارک و فکر مبارک اقدام جدی می‌کردند. ویژگی دیگر ایشان تلاش برای نشر معارف اهل بیت بود و در این زمینه هم فعالیت‌های مختلفی داشتند و در عین حال خودشان به عنوان یک مخلص و عزادار اهل بیت در مراسمات حضور داشتند و در حالی که خود ایشان یک مجتهد عالی قدر بودند اما در این حوزه به هیچ عنوان کم نمی‌گذاشتند.

وی افزود: آیت الله شاهرودی بارها شانه‌های خودشان را زیر بار مسئولیت می‌دادند و اخلاق کریمه و حسنه‌ای داشتند. به مسائل و مشکلات  محرومان خیلی توجه داشتند. کسانی که مشکل و گرفتاری داشتند معمولا وقتی به ایشان و دفتر ایشان مراجعه می‌کردند، دست پر بر می‌گشتند. از همه این‌ها بالاتر ولایتمداری و اعتقاد ایشان به ولایت بود. این وجوه شخصیتی چند بعدی ایشان موجب شده بود که اکثر افراد به ایشان علاقه داشته باشند و از ایشان الهام بگیرند./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر