کد خبر: 56736
A

سردار کوثری: جمهوری اسلامی دست دزدهای خارجی را قطع کرد اما دزدهای داخلی هنوز هستند

جانشین قرارگاه ثارالله گفت: جمهوری اسلامی جلوی دزدی های خارجی را گرفت و دست آنها را قطع کرد، اما دزدهای داخلی هنوز هستند و باید دست آنها را هم قطع کنیم.

سردار کوثری: جمهوری اسلامی دست دزدهای خارجی را قطع کرد اما دزدهای داخلی هنوز هستند

به گزارش دیده بان ایران، سردار محمد کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله طی سخنانی در مراسم سالگرد واگذاری حفاظت هواپیمایی به سپاه پاسداران، اظهار داشت: در سال ٦٣ که مسئولیت عملیات سپاه تهران را بر عهده داشتم، صنعت هوانوردی زیاد گسترده نبود، اما منافقین بسیار فعال بودند بطوریکه قبل از صدور فرمان حضرت امام [برای واگذاری امنیت پرواز به سپاه] اتفاقات ناگواری رخ داد که به هیچ وجه برای جمهوری اسلامی مطلوب نبود.

کوثری افزود: اولویت اول آن روزها بحث جنگ بود، اما در مدت کوتاهی ٥ فروند هواپیما ربوده شد که ادامه آن بسیار برای نظام جمهوری اسلامی ایران خطرناک بود.

وی گفت: در آن زمان فرصتی برای آموزش نبود، مانند جنگ که برادران ارتش آموزش دیده بودند اما برادران سپاه آموزش و ساختارهایی مانند تیپ و لشکر نداشتند؛ به همین دلیل آموزش در حین عمل رخ داد.

جانشین قرارگاه ثارالله تصریح کرد: ساختار برخی لشکرهای ارتش در آن زمان در حال انحلال بود و برخی عناصر خودفروخته نیز در داخل شعار انحلال ارتش می دادند که با ایستادگی حضرت امام(ره) و حفظ ارتش، بحمدالله امروز یک ارتش انقلابی را در کنار سپاه پاسداران داریم.

کوثری ادامه داد: کسانی را که وارد کار امنیت پرواز کردیم، عمدتا افراد فرمانده گردان و گروهان از جبهه بود و کم کم با هماهنگی بین دستگاه ها در فرودگاه ها، آنچنان سپاه محکم و با صلابت با منافقین و هواپیما ربایان برخورد کردند که دیگر موردی از هواپیما ربایی اتفاق بیافتد.

وی با بیان اینکه ایجاد این امنیت کار بسیار ارزشمندی در طول ٣٤ سال گذشته است، گفت: امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب است و باید این سوال برای ما پیش بیاید که جمهوری اسلامی چه کاری کرده که دشمنان در پی به زمین زدن آن هستند؟

جانشین قرارگاه ثارالله افزود: دلیل آن چیزی نیست جز اینکه این انقلاب بر اساس مبانی اسلام ناب محمدی ایجاد شد تا زیر بار حرف کسی نروند. مسئولین نیز باید خدمتگذار باشند و با مردم به خوبی صحبت کنند.

کوثری اظهار داشت: جمهوری اسلامی جلوی دزدی های خارجی را گرفت و دست آنها را قطع کرد، اما دزدهای داخلی هنوز هستند و باید دست آنها را هم قطع کنیم چراکه این سیاست نظام و سیاست مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه امنیت و اقتصاد باید با هم جلو برود و ایجاد امنیت برای مردم افتخارآفرین است، گفت: اگر نا امنی باشد، سرمایه گذاری صورت نمی گیرد و اقتصاد نیز رشد نخواهد کرد.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله افزود: ما امنیت را فقط برای ملت خودمان نمی‌خواهیم بلکه برای ملت های اطرافمان نیز هست. تنها کشوری که در طول هشت سال دفاع مقدس، ما را همراهی کرد، سوریه بود.

کوثری خاطرنشان کرد: البته لیبی هم مدتی با ما همراه بود و کره شمالی نیز پس از ٣-٤ سال بعد از شروع جنگ با ما همراهی کرد؛ اما سوریه در تمام طول هشت سال کنار ما بود.

وی اضافه کرد: امروز به جایی رسیده ایم که ترامپ می گوید از سوریه و افغانستان می رود، اما هنوز هم بعضی ها در کشورمان می خواهند سرشان در آخور بیگانه باشد.

جانشین قرارگاه ثارالله  افزود: رسانه های بیگانه مخصوصا فضای مجازی مرتب در حال بمباران و القای ناامیدی هستند؛ مشکلاتی مانند بیکاری و تورم در کشور داریم که وظیفه دولتمردان و مجلس است برای آن تدبیر کنند، البته نه تدبیر بیگانگان بلکه با تمرکز بر تدبیر مبتنی بر ظرفیت های داخلی مانند اقتصاد مقاومتی مشکلات قابل حل است./فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر