کد خبر: 56738
A

ابراز تاسف دبیرخانه شورای اطلا‌‌ع‌رسانی دولت از رفتار دون شان با خبرنگاران

دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت با صدور اطلاعیه ای ضمن ابراز تاسف از آنچه که امروز موجب رنجش برخی از خبرنگاران محترم حوزه دولت شده است، ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی های بیشتر مسوولین مرتبط، این گونه مشکلات حل شود.

ابراز تاسف دبیرخانه شورای اطلا‌‌ع‌رسانی دولت از رفتار دون شان با خبرنگاران

به گزارش دیده بان ایران، دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت درباره ناهماهنگی بوجود آمده در ورود خبرنگاران حوزه دولت توضیحاتی ارائه داد.

در این اطلاعیه آمده است: از بابت مشکل پیش آمده از کلیه خبرنگاران محترم دلجویی می کنیم اما انتظار داریم خبرنگاران عزیز و محترم حوزه دولت که همواره با نهایت صبوری و همراهی و همدلی، اخبار دولت را پوشش داده اند، به صرف رفتار نامناسب یک فرد، به توقف وظیفه حرفه ای و چرخه اطلاع رسانی رضایت نمی دادند.

اتفاقی که امروز در خصوص ورود خبرنگاران محترم به حیاط دولت برای پوشش خبری افتاد اگرچه هیچ ارتباطی به نهاد ریاست جمهوری، اعم از معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر و دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ندارد؛ موجب تاسف شد و تمامی مساعی به عمل خواهد آمد تا با هماهنگی های بیشتر مسوولین مرتبط، از تکرار مسایل مشابه این چنینی جلوگیری شود. درعین حال قصور یک نفر نباید به گونه ای جلوه داده شود که خدای نکرده ماموریت ها و زحمات مجموعه نیروهای محترم و مسوول در برقراری امنیت و نظم زیر سوال برود.

گفتنی است  صبح امروز همچون هفته‌های گذشته خبرنگاران حوزه دولت رسانه‌های مختلف با دعوت رسمی برای پوشش برنامه حیاط دولت در ساختمان پاستور حاضر شدند، در اتفاقی عجیب ناهماهنگی میان نیروهای حفاظت و نهاد ریاست جمهوری مانع از ورود خبرنگاران و باعث برخوردهای خلاف شان با آن‌ها شد.

طبق گزارش این برخورد نامناسب و ناهماهنگی باعث شد همه خبرنگاران بر اساس یک تصمیم جمعی از پوشش برنامه امروز خودداری کرده و محل را ترک‌کنند. البته در پی تماس تلفنی با معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور قرار بر پیگیری موضوع و رفع اینگونه مشکل‌ها که در بسیاری موارد باعث ایجاد اختلال در روند خبر رسانی می‌شود، شد.

پیشتر نیز بارها اینگونه نا هماهنگی‌ها و برخورد های ناپسند با اصحاب رسانه موجبات نارضایتی این عزیزان را در پی داشته است که امیدواریم با این تصمیم دیگر شاهد اینگونه مسائل نباشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر