کد خبر: 57017
A

روحانی: باید مبنا را در کشور بر ادامه خشکسالی بگذاریم

رییس جمهور: ما در سال ۹۷ در زمینه آب و برق مشکلاتی داشتیم. زمانی در دولت یازدهم آقای چیت چیان آمد و گفت اگر این فلان مبلغ اختصاص پیدا نکند و فلات اتفاق نیفتاد مجبوریم آب را در تهران جیره بندی کنیم؛ بنابراین دولت اقدامات سریعی انجام داد و اتصال آب سد ماملو به شبکه انجام شد. تراز آب و برق ما تراز مثبت نیست البته در برخی فصل ها تراز مثبت است.

روحانی: باید مبنا را در کشور بر ادامه خشکسالی بگذاریم

رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما در تابستان مشکل آب و برق داریم، گفت: شاید در برخی سال‌ها در زمینه آب و برق مشکل کمتری داشته باشیم اما باید مبنا را بر ادامه خشکسالی بگذاریم.

به گزارش دیده بان ایران به نقل از خبرگزاری ها، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز(دوشنبه) در نشست با وزیر و مدیران ارشد وزارت نیرو اظهار کرد: آب و برق امنیت خاطر و آرامش مردم را بوجود می‌آورد.

وی افزود: ما در سال ۹۷ در زمینه آب و برق مشکلاتی داشتیم. زمانی در دولت یازدهم آقای چیت چیان آمد و گفت اگر این فلان مبلغ اختصاص پیدا نکند و فلات اتفاق نیفتاد مجبوریم آب را در تهران جیره بندی کنیم؛ بنابراین دولت اقدامات سریعی انجام داد و اتصال آب سد ماملو به شبکه انجام شد. تراز آب و برق ما تراز مثبت نیست البته در برخی فصل ها تراز مثبت است.

روحانی با بیان اینکه ما در تابستان مشکل آب و برق داریم، گفت: شاید در برخی سال‌ها در زمینه آب و برق مشکل کمتری داشته باشیم اما باید مبنا را بر ادامه خشکسالی بگذاریم زیرا در یک منطقه خشک قرار گرفتیم. اینکه با بتوانیم با باروری ابرها مشکل آب را حل بکنیم خیلی به ذهن آدم نمی‌چسبد.

رئیس‌جمهور گفت: باید از مقدار آبی که داریم به درستی حفاظت کنیم و حواسمان به هدر رفت آب باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر