کد خبر: 5705
A

دادستان فیلادلفیا: شکایت مستدلی درباره تقلب دریافت نشده است

درحالی که پیش از این گروهی از ناظران انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه در فیلادلفیا مدعی شده بودند که از ورود آن‌ها به برخی از حوزه‌های اخذ رأی جلوگیری شده است یک مقام قضایی در این ایالت گفت که شکایت مستدلی درباره تقلب یا تخلف انتخاباتی در این ایالت دریافت نشده است

دادستان فیلادلفیا: شکایت مستدلی درباره تقلب دریافت نشده است

درحالی که پیش از این گروهی از ناظران انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه در فیلادلفیا مدعی شده بودند که از ورود آن‌ها به برخی از حوزه‌های اخذ رأی جلوگیری شده است یک مقام قضایی در این ایالت گفت که شکایت مستدلی درباره تقلب یا تخلف انتخاباتی در این ایالت دریافت نشده است.

به گزارش دیده بان ایران رسانه‌های محلی آمریکا گزارش داده‌اند، ناظران انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه گفته‌اند که از ورود آن‌ها به برخی از حوزه‌های رأی‌گیری جلوگیری شده و در برخی حوزه‌ها نیز این ناظران به بیرون هدایت شده‌اند.

یک پایگاه اینترنتی وابسته به جمهوری‌خواهان گزارش داد، در برخی موارد ناظران جمهوری‌خواه مشکلاتی در دسترسی به حوزه‌های رأی‌گیری داشته‌اند اما اصلی‌ترین مشکل در فیلادلفیا رخ داده است.

در همین حال ست ویلیامز، دادستان فیلادلفیا با شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که شکایت مستندی درباره تخلف‌های انتخاباتی در این ایالت دریافت نشده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر