کد خبر: 57057
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

واکنش عضو کمیسیون بهداشت به استعفای قاضی زاده هاشمی/ فردا در جلسه کمیسیون استعفای قاضی زاده هاشمی مورد بررسی قرار می گیرد

احمد حمزه درمورد دلیل استعفای قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: آقای قاضی زاده هاشمی در اعتراض به کمبود بودجه تخصیص داده شده به بخش سلامت استعفا داده اند. قرار است فردا در جلسه کمیسیون موضوع استعفای وزیر بهداشت مورد بررسی قرار گیرد.

واکنش عضو کمیسیون بهداشت به استعفای قاضی زاده هاشمی/  فردا در جلسه کمیسیون استعفای قاضی زاده هاشمی مورد بررسی قرار می گیرد

دیده بان ایران: روز گذشته الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران، در حساب توئیتری خود مدعی شد وزیر بهداشت و درمان استعفا کرده و دولت امروز به دنبال سرپرست برای وزارت بهداشت است.

بهروز بنیادی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم ،  در گفت و گو با دیده بان ایران بیان کرد که  شنیده ها حاکی از این است که وزیر بهداشت در اعتراض به کاهش بودجه سلامت در سال 98 استعفا داده است اما هنوز این خبر به صورت رسمی و از سوی خود وزیر منتشر نشده است. (اینجا)

اما ساعاتی پیش بنیادی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا  گفت: بنظر می‌رسد در مجموع بحث استعفای وزیر بهداشت و درمان صحت دارد.

لذا در راستای توضیحات بیشتر و دلیل استعفای وزیر بهداشت، احمد حمزه، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم، به خبرنگار دیده بان ایران گفت: آقای قاضی زاده هاشمی در اعتراض به کمبود بودجه تخصیص داده شده به بخش سلامت استعفا داده اند. 

 

وی در خصوص این که قرار است این موضوع مورد بررسی کمیسیون قرار گیرد یاخیر افزود: قرار است فردا در جلسه کمیسیون موضوع استعفای وزیر بهداشت مورد بررسی قرار گیرد.

 

 

 


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر