کد خبر: 5721
A
مدیرکل حراست سازمان محیط زیست خبر داد:

رییس محیط زیست پاکدشت بازداشت شد

مدیر کل حراست سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: در ادامه مبارزه و برخورد قانونی با فساد اداری و مالی و در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر اخذ رشوه از صاحبان صنایع و مراجعین، با هماهنگی کامل با مراجع قضایی شهرستان، رییس محیط زیست پاکدشت در حین ارتکاب جرم بازداشت شد.

رییس محیط زیست پاکدشت بازداشت شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رضا جزینی زاده با بیان این خبر اظهار داشت: در حال حاضر پرونده آقای( ع . ع) توسط مراجع قضایی در دست بررسی است و متهم در بازداشت موقت بسر می برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

وی تصریح کرد: بر اساس منویات و تاکیدات ریاست سازمان جفاظت محیط زیست مبنی بر برخورد بدون اغماض با هرگونه فساد اداری و مالی در این سازمان، اداره کل حراست برخورد جدی و قانونی با متخلفین را در دستور کار خود قرار داده و هیچ گونه حیاط خلوتی برای کارکنان متخلف و زیاده خواه وجود نخواهد داشت.

جزینی زاده با تاکید بر اینکه کشف این موارد و موارد قبلی نیز به جهت نظارت قوی حاکم بر سازمان می باشد، گفت: اداره کل حراست به هیچ عنوان سفارش پذیر نیست و صرفاً بر اساس دستورات ریاست سازمان و شرح وظایف ابلاغی از سوی مراجع امنیتی اقدام خواهد کرد.

جزینی زاده خاطر نشان کرد: اداره کل حراست سازمان محیط زیست همواره آماده دریافت هرگونه اخبار ، شکایات و پیشنهادات هموطنان عزیز است و آنان می توانند با ورود به پورتال سازمان و لینک اداره کل حراست، اطلاعات خود را در این زمینه گزارش نمایند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر