کد خبر: 57235
A

علم‌الهدی‌: درآمد شاگرد سوپرمارکت از یک روحانی بیشتر است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ارزش یک طلبه و روحانی به القاب و عناوین نیست و اگر کسی برای پست و مقام و کسب درآمد وارد عرصه طلبگی شود هیچ چیزی به‌دست نمی آورد.

علم‌الهدی‌: درآمد شاگرد سوپرمارکت از یک روحانی بیشتر است

به گزارش دیده بان ایران به نقل از تسنیم، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در دیدار با جمعی از طلاب قم و تهران در مشهد اظهار داشت: کسی که وارد عرصه طلبگی می‌شود باید خود را وقف نوکری امام عصر(عج) کند. اگر کسی به دنبال پست و مقام و کسب درآمد وارد این عرصه شود هیچ چیز بدست نمی آورد زیرا درآمد یک شاگرد سوپرمارکتی از یک طلبه و روحانی بیشتر است.

وی افزود: وقتی مبنای فعالیت یک طلبه و روحانی نوکری امام زمان(عج) باشد هیچ مقام و موقعیتی برای او جلوه‌گری ندارد. اگر غیر از این باشد جز ضرر و بدبختی هیچ چیزی در پی نخواهد داشت و راهی که انتخاب کرده اشتباه است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: علم، سواد و موقعیت اجتماعی برای یک طلبه در صورتی موثر است که بتواند هرچه بیشتر در خدمت امام عصر(عج) قرار گیرد و برای آن حضرت مفید و موثر واقع شود.

امام جمعه مشهد گفت: ارزش یک طلبه و روحانی به القاب و عناوین نیست بلکه در اخلاص و نوکری برای امام زمان(عج) است و درسی که خوانده می‌شود باید برای نوکری و خدمت بهتر به امام عصر(عج) باشد.

وی افزود: امروز دشمنان متحد شده‌اند تا نگذراند حاکمیت سراسری حضرت مهدی(عج) بر دنیا پرتو افکن شود. کسی می‌تواند در خدمت امام زمان(عج) قرار گیرد که در جبهه سخت و نرم وارد شود و دشمن را سرکوب و با آن مبارزه کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر