کد خبر: 57271
A

آخرین وضعیت اصلاح قانون منع‌ به‌کارگیری بازنشستگان+ جزییات

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس آخرین وضعیت اصلاح قانون منع‌ به‌کارگیری بازنشستگان را تشریح کرد.

آخرین وضعیت اصلاح قانون منع‌ به‌کارگیری بازنشستگان+ جزییات

به گزارش دیده بان ایران، زهرا سعیدی مبارکه، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره آخرین وضعیت بررسی قانون منع به کارگیری بازنشستگان، گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس با توجه به دغدغه‌های که رهبر معظم انقلاب در این قانون داشتند در حال کار بر روی این قانون است.

وی با بیان اینکه در حال بررسی و رفع اشکالات موجود درباره اعاده به خدمت‌ها هستیم، ادامه داد: از طرف دیگر باید قانون مصوب مجلس درباره افرادی که جایگزین ندارند و افرادی که جوانی و شادابی لازم دارند و در 18 سالگی مراحل استخدامی را طی کردند و در اوج پختگی در حال بازنشستگی هستند، اصلاح شود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس با تاکید بر اینکه به جزء دو دسته فوق که باید تعیین تکلیف شوند افراد دیگر که به مرز بازنشستگی رسیده‌اند نباید منتظر استثنائات جدید باشند، اضافه کرد: در حال بررسی مصوبه مجلس هستیم. با تدبیر و حوصله در این قانون اصلاحات لازم را انجام دهیم.

سعیدی مبارکه تصریح کرد: در کمیته‌ای که برای اصلاح قانون شکل گرفته است، در حال بررسی این موضوع نیز هستیم که تفاوت برداشت‌ها از قانون در سه‌قوه را به حداقل برسانیم.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه پس از بررسی و جمع‌بندی نهایی اگر لازم باشد برای اصلاح قانون طرحی به مجلس ارائه می‌کنیم، اظهار داشت: اگر نیازی به طرح نبود استفساریه‌ای برای رفع ابهامات تدوین و در مجلس مطرح می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر