کد خبر: 57283
A

وزیران آموزش و پرورش و فرهنگ هفته آینده به مجلس می روند

«سید محمد بطحایی» وزیر آموزش و پرورش و «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته آینده برای پاسخگویی به سوال های تعدادی از نمایندگان در جلسات علنی مجلس شورای اسلامی حضور می یابند.

وزیران آموزش و پرورش و فرهنگ هفته آینده به مجلس می روند

به گزارش دیده بان ایران، نمایندگان روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده جلسه علنی دارند. بطحایی وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به سوال های «حسین مقصودی» نماینده سبزوار و «حسن کامران» نماینده اصفهان در جلسات هفته آینده مجلس حضور می یابد. همچنین قرار است صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسخ به سوال های «شهاب نادری» نماینده پاوه و «سمیه محمودی» نماینده شهرضا در مجلس حضور یابد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده، گزارش کمیسیون کشاورزی مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان امور عشایر ایران و گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان خصوصی سازی را بررسی می کند. 
نمایندگان همچنین قرار است گزارش کمیسیون کشاورزی مبنی بر تصویب تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در خصوص چگونگی اجرای قانون اصلاح استخدام مهندسان ناظر تولیدات کشاورزی و گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه قیمت گذاری و واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان را بررسی کنند.
بررسی طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی تامین نیازهای کشور، طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو و طرح یک فوریتی اصلاح مواد قانون انتخابات مجلس در دستور کار هفته آینده مجلس قرار دارد.
نمایندگان همچنین قرار است لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، لایحه معافیت وزارتخانه ها و موسسات دولتی از پرداخت هزینه های ثبتی و رد طرح دهیاری ها را بررسی کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر