کد خبر: 57532
A

عارف : همه نمایندگان باید به بودجه، نگاه ملی داشته باشند

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اعلام حمایت از کمپین «بودجه ملی» و «نه به بخشی نگری» گفت: نگاه ملی موجب می شود بودجه با سازوکار بهتری بسته شود و بهره وری بالاتری داشته باشد.

عارف : همه نمایندگان باید به بودجه، نگاه ملی داشته باشند

به گزارش دیده بان ایران؛ «محمد رضا عارف»  گفت: اگر نمایندگان، نگاهی ملی به موضوع بودجه داشته باشند بخشی از چالش هایی که امروز به دلیل بخشی نگری و نگاه کوتاه مدت به بودجه، رفع می شود.


به گفته عارف، همه نمایندگان باید به بودجه، نگاه ملی داشته باشند چرا که مسیر پیشرفت کشور و حل چالش های فعلی فقط با نگاه ملی به مسائل رفع می شود.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به وجود انبوه تک پرو‍ژه در کشور گفت: به عنوان نمونه سال ها قبل مجلس مصوبه ای داشت برای ساختن بیمارستان های تخصصی ۹۶ تخته خوابه در شهرستان مختلف، بعضا این بیمارستان ها در شهرستان هایی ساخته شد که تمام طول سال ۲۰۰ تا ۳۰۰ بیمار هم به این بیمارستان ها مراجعه نمی کرد، اگر نگاه به بودجه ملی باشد بخشی از این دست مشکلات رفع خواهد شد.


وی تاکید کرد: درست است که نمایندگان از ۲۹۰ حوزه انتخابیه راهی مجلس می شوند اما وقتی زیر سقف خانه ملت می آیند نماینده همه مردم ایران هستند و باید به دور از بخشی نگری و با نگاه ملی به مسائل ورود کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر