کد خبر: 57591
A

واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به موضوع نازنین زاغری/ شهرزاد میرقلی خان هم مادر بود، چرا غربی ها هیچ کاری نکردند؟

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:غربی ها با دستگیری جاسوسان به سرعت ژست حقوق بشری و مظلوم نمایی می‌کنند سعی در تحریک خانواده و وابستگان متهم در ایران دارند،که این یک ترفند است.

واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به موضوع نازنین زاغری/ شهرزاد میرقلی خان هم مادر بود، چرا غربی ها هیچ کاری نکردند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدجواد جمالی‌نوبندگانی با  اشاره به موضوع ادعای وزیر خارجه انگلیس درباره بی‌گناهی نازنین زاغری گفت:متاسفانه آمریکایی ها و اروپایی ها ظلمی به جوانان این سرزمین در کنار همه ظلم هایی که می کنند،روا می دارند؛جوانان و خانواده های کشورمان را آنها را فریب می‌دهند.

وی افزود:با عنوان پیشرفت علمی برخی خانواده ها و فرزندانشان را تشویق به مهاجرت می‌کنند؛برخی از اینها مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند؛به نحوی که اگر بفهمند که این افراد توانایی این را دارند که در حوزه‌های مختلف برای جمهوری اسلامی جاسوسی کنند و تدارکاتی انجام دهند؛از آنها سوء استفاده می‌کنند و مهاجرت و موفقیت تحصیلی افرادبه همکاری با انها مشروط می کنند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درمورد خانم ها و خانم‌هایی که فرزندان آنها کوچک هستند بیشتر تمرکز دارند؛ تاکید کرد:اگر این خانم ها در جاسوسی موفق بودند که قطعاً برد با غرب است؛اما اگر موفق نبودند آن موقع یک فشار دوجانبه را اعمال می‌کنند؛به نحوی که انگلیس ها و دیگر کشورها می‌گویند که این افراد تبعه ما هستند و موظفیم از آنها حمایت کنیم.

غربی ها با دستگیری یک جاسوس به سرعت ژست حقوق بشری می گیرند

این نماینده مردم در مجلس دهم  ادامه داد:غربی ها با دستگیری جاسوسان به سرعت ژست حقوق بشری می گیرند؛مظلوم نمایی می‌کنند و مادر بودن و فرزند داشتن آنها را بهانه می کنند،ازطرفی خانواده ها و وابستگان شان که در ایران ساکن هستند را تحریک می‌کنند؛این یک ترفند است که در مورد خیلی از افراد انجام می دهند به کار می برند در مورد خانم زاغری هم به همین شکل است.

جمالی با اشاره به اینکه حکم این خانم جاسوسی است و تایید شده است،مطرح کرد:بطور مثال چطور با شهرزاد میرقلی خان که از جمهوری اسلامی در آمریکا به عنوان فروشنده تجهیزات دید در شب ،با غل و زنجیر در سلول انفرادی به آن همه مشکلات رفتار کردند.چرا با این افراد این گونه رفتار می کنند؛حالا این خانم زاغری با وجود داشتن وکیل و حکم قطعی جاسوسی بازهم دم از بیگناهی وی می زنند.درصورتی که میرقلی خان هم مادر بود و وکیل هم نداشت.غربی ها فقط ژست های حقوق بشری می گیرند،ولی از حقوق بشر خبری نیست.

نهادهای حقوق بشری همیشه دستاویزی برای کشورهای غربی هستند

وی با اشاره به واکنش بهرام قاسمی ای در موضوع کمک انگلستان به گروه های تروریستی،ادامه داد:قطعاً آقای هانت بلایی که سر ملت عراق آورده اند را نگاه کند،تونی بلر ادعایی داشت و بعدا هم معلوم شد که دروغ گفته است و در این مسیر به آمریکایی ها کمک کرد که عراق را تصرف کند؛همانطور که کالین پاول اعتراف کرد که در مورد عراق شهادت دروغ داده است و از سلاح هسته‌ای خبری نبود؛اینها برای شان دروغ آب خوردن است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه سیستم های حقوق بشری همیشه برای کشورهای قدرتمند غرب دستاویز هستند،تصریح کرد: از آنجا که رسانه در اختیارشان است و فضاهای مجازی،تریبون های بین المللی و رسانه های مختلف در دست صهیونیستها و انگلیس ها است، واکنش های اینچنینی نشان می دهند./ خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر