کد خبر: 57659
A

قانون انتخابات مجلس اصلاح می‌شود

نمایندگان در صحن علنی امروز (چهارشنبه ۱۹ دی ماه) کلیات اصلاح طرح یک فوریتی موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را با ۱۵۵ رای موافق، ۶۴ رای مخالف و ۲ رای ممتنع تصویب کردند. در ادامه قاضی‌زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد؛ کولیوند رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها طی نامه‌ای درخواست ارجاع این طرح را به این کمیسیون داشته است. براین اساس لاریجانی رئیس مجلس این درخواست را به رای گذاشت و نمایندگان مجلس هم با ۱۸۶ رای موافق، ۲۴ رای مخالف و ۴ رای ممتنع با ارجاع یک هفته‌ای اصلاح طرح یک فوریتی موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به کمیسیون شورا‌ها برای انجام برخی اصلاحات و تغییراتی موافقت کردند.

قانون انتخابات مجلس اصلاح می‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ ؛ نمایندگان در صحن علنی امروز (چهارشنبه ۱۹ دی ماه) کلیات اصلاح طرح یک فوریتی موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را با ۱۵۵ رای موافق، ۶۴ رای مخالف و ۲ رای ممتنع تصویب کردند.

در ادامه قاضی‌زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد؛ کولیوند رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها طی نامه‌ای درخواست ارجاع این طرح را به این کمیسیون داشته است.

براین اساس لاریجانی رئیس مجلس این درخواست را به رای گذاشت و نمایندگان مجلس هم با ۱۸۶ رای موافق، ۲۴ رای مخالف و ۴ رای ممتنع با ارجاع یک هفته‌ای اصلاح طرح یک فوریتی موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به کمیسیون شورا‌ها برای انجام برخی اصلاحات و تغییراتی موافقت کردند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر