کد خبر: 57689
A

واکنش عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان به پرونده مرگ زن متهم‌کننده یک نماینده

یک عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس درباره ماجرای شکایت زن جوانی که گفته می‌شود پیش‌تر به اتهام تجاوز، از رئیس یک کمیسیون مجلس شکایت کرده بود، می‌گوید: تاکنون این موضوع در هیأت نظارت مطرح نشده ، چراکه شکایتی به آن‌ها ارجاع نشده است.

واکنش عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان به پرونده مرگ زن متهم‌کننده یک نماینده

به گزارش دیده بان ایران؛ اخیراً اکبر اعلمی، نماینده اسبق اصلاح‌طلب در مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود خبر خودکشی زنی به نام زهرا نویدپور را منتشر کرد. در متن این خبر آمده، این زن جوان در زمان حیات خود مدعی تجاوز رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس به خود بوده و حتی از او شکایت کرده بوده است؛ با این حال شکایت او به قوه قضاییه، هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان و حتی شورای نگهبان به جایی نرسیده است و او اقدام به خودکشی کرده است. 

علیرضا سلیمی، عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان در این باره به خبرنگار ایرناپلاس می‌گوید: تاکنون این موضوع در هیأت نظارت مطرح نشده است، چراکه شکایتی به آن‌ها ارجاع نشده است. با این حال، اگر پرونده این نماینده به هیأت ارجاع شود، حتماً آن را بررسی خواهیم کرد. 

چند ماه قبل نیز فایل صوتی منتسب به سلمان خدادادی، نمایندگان ملکان در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد، فردی به زبان آذری اقدام به تهدید و توهین فرد دیگری می‌کند و می‌گوید باید صحبت خود مبنی بر تجاوز را پس بگیرد و بگوید آن‌ها را از سر احساسات، بیماری و لجاجت بیان کرده است. در بخش دیگری از فایل صوتی نیز می‌گوید «به آن‌ها بگو او فرد خوبی است و به همه کمک می‌کند، اگر صحبت‌هایت را پس بگیری و این‌ها را بگویی من هم به تو کمک می‌کنم.». حتی در جایی از صحبت‌هایش تأکید می‌کند «برای چه به آن‌ها گفتی به دفتر ولیعصر رفته‌ای؟ اصلاً این گفتن داشت؟ به هیچ‌کس نگو کجا رفته‌ای؟ آن‌ها من را بیچاره می‌کنند. دیگر اسم من را نیاور، من هم به فردی گفته‌ام فردا اقدام کند، من از تو خواهش می‌کنم شماره‌ات را عوض کنی. همه چیز تمام شد، دیگر کسی به اسم حاج سلمان نمی‌شناسی.» 

البته او صحت این فایل صوتی را تکذیب کرد و مدعی شد برخی در حوزه انتخابیه‌اش بی‌اخلاقی می‌کنند و برای او حاشیه درست می‌کنند. خدادادی سایت‌های ضدانقلاب را مقصر دانست و مدعی شد به پلیس فتا شکایت کرده است و آن‌ها در حال پیگیری موضوع هستند. با این حال، پلیس فتا هیچ گزارشی در این باره منتشر نکرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر