کد خبر: 57928
A

اسامی جانباختگان توسط ارتش اعلام می‌شود/ شهرک پشت فرودگاه فتح فاقد سکنه بوده است/ تصاویر جدید از پیکرهای کشف شده از حادثه هواپیمای باری

مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بوئینگ ۷۰۷ پس از برخورد به دیواره انتهای باند فرودگاه فتح وارد شهرک ویلایی شده است که به نظر نمی‌رسد امروز افرادی در این شهرک بوده باشند.

اسامی جانباختگان توسط ارتش اعلام می‌شود/ شهرک پشت فرودگاه فتح فاقد سکنه بوده است/ تصاویر جدید از پیکرهای کشف شده از حادثه هواپیمای باری

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین رضایی‌فر در تشریح دیگر جزئیات سانحه بوئینگ ۷۰۷ نیروی هوایی ارتش در فرودگاه فتح کرج اظهار داشت: در حال حاضر در محل وقوع سانحه هستیم، نیروهای امدادگر مشغول تجسس و نجات پیکر جانباختگان این سانحه هستند و پیکر چند تن از آنها از هواپیما خارج شده است.

وی ادامه داد: طبق گزارش مسئولان یک نفر از حادثه‌دیدگان این سانحه نیز به بیمارستان اعزام شده است.

مدیرکل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری درباره اسامی خدمه و کرو پروازی و مسافران این هواپیما گفت: نهادی که متولی این هواپیما است یعنی ارتش جمهوری اسلامی ایران باید اسامی را اعلام کند.

وی تأکید کرد: این هواپیما پس از خروج از باند و برخورد به دیواره انتهای باند وارد شهرک مسکونی شده است که شهرکی ویلایی است و به نظر نمی‌رسد افرادی در آن ساکن بوده باشند.

بنابراین گزارش صبح امروز یک فروند هواپیمای باری بوئینگ ۷۰۷ متعلق به نیروی هوایی ارتش که از بیشکک عازم فرودگاه پیام کرج بود، ‌در فرودگاه فتح کرج فرود اضطراری داشت که پس از برخورد به دیواره انتهای باند، دچار سانحه شد.

این هواپیما به شهرک ویلایی پشت باند نیز برخورد کرده است.

این هواپیما ۱۶ خدمه و کرو داشته است که تاکنون زنده ماندن یکی از آنها تایید شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر