کد خبر: 57958
A

وضعیت میرحسین موسوی و خانم رهنورد تغییری پیدا نکرده است!

اما یک منبع آگاه در رابطه حسین کروبی و اخبار منتشر شده درباره خروج مهندس موسوی از منزل و دیدارش با برادران خود به خبرنگار دیده بان ایران گفت: با توجه به تحقیقات به عمل آمده و گفت و گو با افراد نزدیک و در ارتباط با خانواده آقایان موسوی و خانم رهنورد، تغییری در وضعیت این دو عزیز حاصل نشده و صحبت هایی که در خصوص بهبود وضعیت این بزرگواران و همچنین دیدارهای خارج از خانه در رسانه ها منتشر شده است صحیح نمی باشد.

وضعیت میرحسین موسوی و خانم رهنورد تغییری پیدا نکرده است!

به گزارش دیده بان ایران، طی ساعات گذشته اخبار ضد و نقیض بسیاری درباره وضعیت محصورین در شبکه های اجتماعی منتشر یافته است که به دنبال آن حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی در گفت و گو با برخی رسانه ها درباره آخرین وضعیت محصورین و همچنین  جزئیات روند جدید ملاقات‌های محصوران گفت: از حدود دو ماه قبل ماموران امنیتی به آقایان کروبی و موسوی اعلام کردند که هفته‌ای یک بار می‌توانند آنها را به بیرون از حصر و منزلی که خودشان اعلام می‌کنند از دوستان و اقوام ببرند. به همین منظور ابوی هم گفتند دوست دارند این دیدارها را با خانواده شهدا شروع کنند در همین راستا با خانواده شهید شاه‌حسینی در شمیران و خانواده  شهید پناهی در کرج و تعدادی از خانواده شهدا دیدار کردند.

همچنین برخی رسانه ها در رابطه با همین موضوع نوشتند که میرحسین موسوی و زهرا رهنورد هم تاکنون به منزل دو برادر خود و اقوام همسرش رفته‌اند.

 اما یک منبع آگاه در رابطه  حسین کروبی و اخبار منتشر شده درباره خروج مهندس موسوی از منزل و دیدارش با برادران خود  گفت: با توجه به تحقیقات به عمل آمده و گفت و گو با افراد نزدیک و در ارتباط با خانواده آقایان موسوی و خانم رهنورد، تغییری در وضعیت حاصل نشده و صحبت هایی که در خصوص بهبود وضعیت این بزرگواران و همچنین دیدارهای خارج از خانه در رسانه ها منتشر شده است صحیح نمی باشد. 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر