کد خبر: 58015
A

فرمانده نیروی زمینی سپاه: محرومیت عامل اصلی برخی ناامنی‌ها است

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مباحث محرومیت زدایی امنیت ایجاد می کند، گفت :عامل اصلی برخی ناامنیها در برخی مناطق محرومیت بوده و دولت باید با تمام قوا پای کار بیاید تا با شکل گیری یک عزم همگانی، محرومیت به طور کامل رفع شود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه: محرومیت عامل اصلی برخی ناامنی‌ها است

به گزارش دیده بان ایران، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در آیین افتتاح ۵ هزار و ۴۰۰ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی این نیرو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح ۵ هزار و ۴۰۰ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی که توسط قرارگاه های عملیاتی سپاه در مناطق محروم کشور به اجرا درآمده است بودیم.

سردار پاکپور تصریح کرد :نیروی زمینی سپاه به موازات و همپای ایجاد امنیت پایدار در مناطق ماموریتی، فعالیت‌های محرومیت‌زدایی  و مردم یاری را در این مناطق دنبال می‌کند.

وی افزود: علاوه بر بهره گیری از ظرفیت‌های عظیم مردمی در ایجاد امنیت منطقه ، واحدهای مهندسی نیروی زمینی سپاه نیز مباحث محرومیت‌زدایی از قبیل احداث خانه، راه روستایی ،مراکز درمانی ،پل و ... را بطور هدفمند به انجام رسانده است؛ همچنین پروژه های اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی در کنار پروژه‌های عمرانی به انجام رسید و امروز شاهد افتتاح ۵ هزار و ۴۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق کم برخوردار و مرزی کشور هستیم.

سردار پاکپور با تاکید بر اینکه مباحث محرومیت زدایی امنیت ایجاد می کند، گفت :عامل اصلی برخی ناامنیها در برخی مناطق محرومیت بوده و دولت باید با تمام قوا پای کار بیاید تا با شکل گیری یک عزم همگانی، محرومیت به طور کامل رفع شود./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر