کد خبر: 5809
A
هشدار زودهنگام رییس ستاد کل نیروهای مسلح به ترامپ:

سرلشکر باقری: در ایام تبلیغات شِکر زیادی خوردی، بگذار از راه برسی/ جنگی که با جمهوری اسلامی ایران آغاز شود پایانش مشخص نیست

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: در سال‌های گذشته ایران در منطقه حلب سوریه صنعت موشکی ساخت و موشک تولید کرد که در جنگ ۳۳ روزه علیه رژیم‌صهیونیستی به کار رفت.

سرلشکر باقری: در ایام تبلیغات شِکر زیادی خوردی، بگذار از راه برسی/ جنگی که با جمهوری اسلامی ایران آغاز شود پایانش مشخص نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز در مراسم پنجمین سالگرد شهادت شهید طهرانی‌مقدم که در ستاد فرماندهی هوافضای سپاه برگزار شد، گفت: شهیدانی عزیز در ایجاد قدرت بازدارندگی و موشکی ایران شب و روز را نشناختند و گره‌های بزرگی را در این مسیر باز کردند و راه‌های پیموده نشده را پیمودند.

وی افزود: یکی از آن شهیدان، شهید گرانقدر طهرانی‌مقدم بود که گام‌های اساسی را در این مسیر برداشت .

اهم سخنان وی به نقل از خبرگزاری ها به شرح زیر است: 

*من از سال 1360 و عملیات طریق‌القدس شهید طهرانی‌مقدم را شناختم؛ جوانی مخلص و بی‌ادعا که بدون داشتن سابقه نظامی شبانه‌روز در ساختن ادوات جنگی و خمپاره‌ها کار کرد. وی توپخانه سپاه را سازماندهی کرد، توپخانه‌هایی که افسران چند سال برای آن درجه را می‌گذراندند و نیز باید 6 ماه دوره عالی توپخانه را می‌گذراندند تا پس از آن بتوانند هدایت قبضه توپ را بر عهده بگیرند، اما تمامی این مراحل در دست این یک جوان ٢٢ ساله قرار گرفته بود.

* تاریخ نشان خواهد داد که شهید طهرانی‌مقدم چه کارهای بزرگی انجام داده است و آنچه در دفاع مقدس نمایش داده شده صرفا مقدمات کار بوده است.در دوران دفاع مقدس توازنی بین برد موشک‌های ما و دشمن وجود نداشت و در این زمینه شهید طهرانی‌مقدم خدمات بزرگی ارائه کرد. 

*وقتی موشک‌ها از سوریه و لیبی به تعداد اندکی وارد کشور شد و آنها دیگر اعلام عدم همکاری کردند، شهید طهرانی‌مقدم و همکارانش بودند که با هوش تمام و کمک الهی چگونگی استفاده از این موشک‌ها و ادوات را فرا گرفتند و استفاده کردند. همه این موشک‌ها هم به هدف می‌خورد.

* ثمره این جهاد این بود که همه دانش‌های مورد استفاده در زمینه موشکی یک به یک حل می‌شد و جلو می‌رفت.قبل از شروع تست موشک، زیارت عاشورا و بعد از تست آن نیز نماز شکر می‌خواند و این از عمق اعتقاد بود.

*ما در حوزه موشکی گره‌های بزرگی داشتیم. همین کشورهایی که اعلام کردیم برای دادن موشک فخر می‌فروختند و سخت‌گیری می‌کردند، مانند سوری‌ها که می‌گفتند انبارهای ما نگهبان روسی دارد و نمی‌توانیم موشک بدهیم، لیبی هم می‌گفت کجا را باید بزنیم و کجا را نزنیم.

*اما همین سوریه به جایی رسید که در سال‌های گذشته جمهوری اسلامی ایران در منطقه حلب صنعت موشکی برای سوریه ساخت و در این مجموعه صنعتی موشک تولید شد و در جنگ 33 روزه علیه رژیم‌صهیونیستی به کار رفت و این همت  کار شهید طهرانی مقدم بود. 

*چگونه است عده ای بی سر و پای صهیونیست برای جمهوری اسلامی چنگ و دندان نشان دهند.

* آن فرد جدیدی که این روزها به صحنه قدرت آمده در دوره تبلیغات حرفای بزرگتر از دهانش میزد که اگر من بودم در برابر دستگیری ملوانان در خلیج فارس چنین می کردم و چنان می کردم، در موقع تبلیغات ایشان شکر زیادی خوردند؛ بگذار از راه برسی بعد از فرماندهان بپرس که در خلیج فارس آن نیروها چه بلایی بر سر خود در قایق ها می آوردند.

*جنگی که با جمهوری اسلامی ایران آغاز شود پایانش مشخص نیست، موشک های ما به جایی رسیده اند که دشمنان نمی توانند تصمیم به تجاوز بگیرند حتی اگر دیوانه ای در راس یک رژیم جعلی چندبار بخواهد جنگ را علیه ما آغاز کند به او هشدار می دهند که پایان این جنگ دست تو نیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر