کد خبر: 58305
A

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رییسه مجلس مشروح تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس مشروح تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

علی محمد شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا، گلوگاه به وزیر جهاد کشاورزی: چرا اجازه جمع‌آوری و بهره‌برداری درختان شکسته، افتاده و ریشه‌کن شده را به واحدهای صنعتی و مجریان طرح‌ها در جنگل‌های شمال نمی‌دهید.

سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه به وزیر صنعت، معدن و تجارت: وضعیت نابسامان خودرو در بازار کشور موجی از نارضایتی مردم را به وجود آورده و این نارضایتی در مسیر دشمن حرکت کردن است، شما به جای جابه‌جا کردن مدیرعامل فکری به حال مدیریت ضعیف خود کنید.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم به ریاست جمهوری: چرا در مورد بازداشت مرضیه هاشمی سکوت اختیار کرده‌اید؟  به وزیر صنعت، معدن و تجارت: چرا بازار خودرو در انحصار چند قطعه ساز قرار گرفته است، چرا عده‌ای با واردات قطعات خودرو زمینه‌ساز اخراج و بیکاری بیش از ۲۶۰ هزار کارگر صنایع خودروسازی را فراهم کرده‌اند؟ به وزیر آموزش و پرورش: چرا برای احیای واقعی اتحادیه دانش آموزی، امید و پرورشی فکری نمی‌کنید. چرا همه مدارس شبه غیرانتفاعی شهرستان رباط کریم در شهر پرند واقع شده‌اند. به وزیر کشور: چرا به فکر مدیریت سیاسی شهر پرند نیستید و بخشدار این شهر را معرفی نمی‌کنید؟

یعقوب شیویاری  نماینده مردم میانه به وزیر راه و شهرسازی: تمامی پروژه‌های حوزه وزارت راه و شهرسازی در شهرستان میانه تعطیل و غیرفعال شده است.

فرهاد تجری نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب، گیلان غرب به وزیر نفت: جلوگیری از تزریق گاز آلوده به شبکه گاز مصرفی شهری استان کرمانشاه که باعث از کار افتادن و خرابی سیستم مذکور شده است. به ریاست جمهور: تسریع در پرداخت و رفع ممانعت بانک مرکزی در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مورد نیاز منطقه زلزله زده در استان کرمانشاه.

محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه خطاب به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در تجهیز شالیزارهای استان گیلان.

شهاب نادری نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، روانسر به وزیر آموزش و پرورش: بی توجهی به منطقه زلزله زده اورامانات، بخش مدارس، آموزش و فرهنگی. به وزیر نیرو: لجبازی وزارت نیرو در جذب نیروهای بومی و فراری دادن جوانان مومن و متعهد به نظام و این آب و خاک در منطقه اورامانات.

علی بختیاری نماینده مردم بافت به وزیر راه و شهرسازی: عدم پیشرفت طرح‌های راهسازی شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه و تعیین تکلیف منازل که سال‌ها قبل ساخته شده‌اند.

احمد سالک نماینده مردم اصفهان به ریاست جمهوری: در راستای تثبیت اقتصاد و معیشت مردم و جلب اعتماد مردم و جلوگیری از صدور بخشنامه‌های متعدد و متناقض وزارتخانه‌ها و به ویژه مسئله بیمه در دولت که باید با قدرت صورت گیرد و در این زمینه وحدت رویه اتخاذ کند.

عین الله شریف پور نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت، شوط به وزیر جهاد کشاورزی: تأمین اعتبار به منظور ساماندهی راه‌های چشمه‌ها و ایجاد سرویس‌های بهداشتی برای عشایر در ییلاقات چالدران.

حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند به وزیر جهاد کشاورزی: شکواییه کشاورزان از کارخانجات تولید قند و شکر به لحاظ تحویل شکر به جای قند. به وزیر کشور: جهت عدم دریافت ۳ ماه حقوق معوقه کارکنان و کارگران شهرداری شهرستان نهاوند اقدامی صورت گیرد.

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک، البرز به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: با توجه به پیشینه فرهنگی بی‌بدیل قزوین انتظار داریم از میان شایستگان بومی، سکانداری برای فرهنگ استان انتخاب شود. به وزیر جهاد کشاورزی: دستور عاجل برای تأمین و تخصیص بودجه و اعتبار جهت اجرای پروژه‌های استخر ذخیره آب و جاده بین‌المزارع کشاورزی در روستاهای استان قزوین، به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت ساماندهی و جلوگیری از افزایش قیمت گوشت قرمز و مرغ. ضرورت تخصیص و تأمین اعتبار لازم جهت اجرای سیستم آبیاری قطره‌ای مزارع و باغات کشاورزی. دستور عاجل برای تأمین بودجه و اعتبار جهت اجرای پروژه کانالیزه کردن انهار کشاورزی.

بیت الله عبداللهی  نماینده مردم اهر، هریس به وزیر نیرو: چرا استان آذربایجان شرقی در تولید برق از ضعیف‌ترین استان‌های کشور است؟

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار به وزیر صنعت، معدن و تجارت: چرا احکام قرارداد بازرسان برابر قانون مدیریت خدمات کشوری به دیوان عدالت اداری اصلاح و صادر نمی‌شود. به وزیر کشور: جلوگیری از قاچاق گوسفند زنده با توجه به نیاز داخلی و قیمت گوشت قرمز ضرورت غیرقابل خدشه است که متأسفانه به آن توجه نشده است، تصمیم‌گیری و اقدام به موقع در این مورد لازم است.

علی کاظمی باباحیدری نماینده مردم اردل، فارسان خطاب به وزیر کشور در خصوص سخنان غیرکارشناسی استاندار اصفهان مبنی بر انتقال آب از سرشاخه‌های کارون.

سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان خطاب به وزرای اطلاعات و کشور در خصوص لزوم بررسی علت دعوت از مجرم امنیتی فتنه ۸۸ در جلسه شورای شهر تهران، به وزیر امور اقتصاد و دارایی: لزوم رسیدگی سریع به تخلفات متعدد سازمان خصوصی سازی و برخورد با تیم مدیریتی متخلف و بازگرداندن شرکت‌های واگذار شده به بیت‌المال جهت صیانت از حقوق مردم. به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه: لزوم تسریع در انتصاب رایزن اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه و تقویت دیپلماسی اقتصادی در کشورهای عراق و سوریه. به وزیر ارتباطات: لزوم عذرخواهی وی از مردم استان اصفهان بابت انتشار کلیپی نادرست از فضای مجازی علیه مردم استان اصفهان و زاینده‌رود که موجب جوسازی ناعادلانه بدخواهان شده است.

 سیدحمایت میرزاده نماینده مردم گرمی به وزیر نیرو: علت بی‌توجهی به مصوبات وزیر قبلی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان اردبیل در شهرستان حوزه انتخابیه چیست؟

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد به وزیر راه و شهرسازی: گردنه اسدآباد در هر هفته قربانی می‌گیرد. چرا دستور لازم برای اقدامات فنی داده نمی‌شود؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر