کد خبر: 58333
A

استاندار: منشور گفت و گوی سیاسی را در قم دنبال می کنیم

استاندار قم گفت: اصلی تحت عنوان منشور گفت و گوی سیاسی را دنبال می کنیم که نظرات مختلف در آن مطرح و از آنها در راستای بهبود شرایط استان در بخش های مختلف استفاده کنیم.

استاندار: منشور گفت و گوی سیاسی را در قم دنبال می کنیم

به گزارش دیده بان ایران به نقل از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در نشست فصلی با اعضای هیات رئیسه خانه احزاب قم با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان از نظرات کارشناسانه همه احزاب سیاسی استقبال می کند افزود: این مساله منافاتی با گرایش سیاسی مدیران ندارد.
وی با اشاره به برگزاری جلسات فصلی با خانه احزاب استان گفت: در باب گسترش فعالیت های احزاب، بیشترین نقش را خود احزاب ایفا می کنند.
وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت احزاب مورد توجه جدی مسئولان استان در دوره مدیریت اینجانب خواهد بود تصریح کرد: نشست با احزاب باید فصلی و دارای نتیجه مشخص بوده و به توسعه استان منتهی شود.
استاندار قم افزود: شانیت یک مقام اجرایی ارشد اقتضا می کند که همه گروه ها و قشرها را تحت مدیریت خود قرار دهد و این مساله منافاتی با گرایش سیاسی مدیران ندارد.
سرمست، نقش احزاب در پیشبرد برنامه های نظام را مورد توجه قرار داد و گفت: استان قم باید در مباحث توسعه ای پیشتاز باشد و در رابطه با توسعه استان از ظرفیت های تمامی فعالین سیاسی، علما و بزرگان استفاده می کنیم.
وی همچنین با بیان اینکه امروز نیاز به همدلی بیشتری نسبت به گذشته داریم، یکی از مهمترین آفات جامعه را شکاف بین مسئولان و مردم دانست و افزود: مسئولان باید در بین مردم حضور داشته و ضمن استفاده از ظرفیت های فکری و عملی آنها، محدودیت ها و مشکلات را از نزدیک برای ایشان شرح دهند.
استاندار قم بیان داشت: در برنامه های توسعه ای نسبت به آنچه متناسب با جایگاه شهر قم است عقب هستیم و باید برای بهبود آنها تلاش کنیم.
خانه احزاب استان قم از سه فراکسیون اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل از اردبیهشت سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر