کد خبر: 58508
A
نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

رئیس بنیاد مستضعفان نمی‌‌تواند وضع معیشتی مردم را درک کند

امام جمعه قزوین با بیان اینکه دامن زدن به نارضایتی مردم در اولویت و دستور کار دشمنان نظام است، گفت: اگر مردم عدالت را به چشم خود دیده و فواصل طبقاتی خود و مسئولان را کم بدانند قطعاً تلاش دشمن کمرنگ خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان نمی‌‌تواند وضع معیشتی مردم را  درک کند
به گزارش دیده بان ایران؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با اعضای کمیته نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و چگونگی اقدام و مقابله با تخلف و جرایم مربوطه که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تمام اقشار ملت ما، از هر جناح و عقیده‌ای، اتفاق نظر دارند که دشمن با ما از دو جبهه در جنگ است.

 

وی افزود: اقتصاد و فرهنگ دو عرصه مهمی است که دشمن با تبلیغات گسترده خود می‌‌کوشد تا مردم ایران را از پای درآورد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین عنوان کرد: وقتی جنگ اقتصادی و فرهنگی با یکدیگر گره بخورد، آنگاه جامعه آبستن فتنه‌‌های گوناگون خواهد شد.

 

عابدینی تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند جنگ فرهنگی به مراتب خطرناک‌‌تر و آسیب‌زننده‌‌تر از جنگ نظامی است چراکه صدای شلیک توپ و گلوله در جنگ نظامی ما را از خواب غفلت بیدار می‌‌کند اما در جنگ فرهنگی این نوع بیداری وجود ندارد.

 

امام جمعه قزوین اظهار کرد: با توجه به این مباحث، موضوع بازار دیگر تنها یک موضوع اقتصادی و معیشتی نبوده و بک موضوع امنیتی به شمار می‌‌رود.

 

وی تصریح کرد: گرانی اخیر اقلام مصرفی می‌‌تواند یک موضوع امنیتی برای کشور ما باشد چراکه دشمن در تلاش است با تحریم‌‌های ظالمانه ما را به ستوه آورده و بر ما سیطره پیدا کند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه دشمنان دیدند که غیور مردان ایرانی با رشادت فراوان به طور کامل در جنگ تحمیلی ایستادگی کردند، گفت: چون نتوانستند از نظر نظامی نفوذ کنند لذا با راه انداختن شبیخون فرهنگی اقدام به اجرای نقشه‌‌های خود کردند.

 

امام جمعه قزوین با بیان اینکه دامن زدن به نارضایتی مردم در اولویت و دستور کار دشمنان نظام است، خاطرنشان کرد: اگر مردم عدالت را به چشم خود دیده و فواصل طبقاتی خود و مسئولان را کم بدانند قطعاً تلاش دشمن کمرنگ خواهد شد.

 

عابدینی عنوان کرد: اگر مسؤولان تنها یک ماه با حقوق یک میلیون تومانی زندگی کنند، سختی معیشت مردم را بیش از گذشته درک خواهند کرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه رئیس بنیاد مستضعفان  عنوان می‌‌کند که ۱۸ میلیون تومان حقوق دارد، گفت: این فرد قطعاً نمی‌‌تواند وضع معیشتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌‌کنند را درک کند‌.

 

وی افزود: اگر در مقابل این وضع سکوت کنیم آه مردم دامن ما مسئولان را خواهد گرفت و زندگیمان را بی‌برکت خواهد کرد.

 

امام جمعه قزوین بیان کرد: وقتی دولت با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از  مرغداران و دامداران حمایت می‌‌کند، آنگاه آن گوشت سفید و قرمز تولید شده جنبه امانی به خود می‌گیرد.

 

عابدینی عنوان کرد: برخی با خیانت در امانت، گوشت و مرغ گرم را به دست مصرف کننده داخلی نمی‌‌رسانند این در حالی است که باید این مسئله را حل کرده و امانت را به دست توده‌‌های مردم رساند.

 

امام جمعه قزوین در پایان بیان کرد: گرانی و بیکاری نیز دو پدیده وحشتناکی است که امروز مردم با آن دست و پنجه نرم می‌‌کنند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر