کد خبر: 58576
A

سید محمد صدر: در مجمع نظر مثبت در مورد کنوانسیون پالرمو بیشتر از نظر منفی است/ انشالله هفته آتی به نتیجه می رسیم!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در این مجمع نظر مثبت در مورد پالرمو بیشتر از نظر منفی است، ابراز امیدواری کرد جلسه آینده مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مورد به نتیجه برسد.

سید محمد صدر: در مجمع نظر مثبت در مورد کنوانسیون پالرمو بیشتر از نظر منفی است/ انشالله هفته آتی به نتیجه می رسیم!

سید محمد صدر در خصوص علت تأخیر در تصویب لایحه پالرمو توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: این لایحه افراد موافق و مخالف داشت که نظریات مختلف دادند. البته آقای دکتر ظریف، آقای دژپسند و آقای همتی رئیس بانک مرکزی هم صحبت کردند.

به گزارش دیده بان ایران؛ عضو مجموع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه رأی گیری در مورد این لایحه به جلسه هفته آینده مجمع تشخیص مصلحت نظام موکول شد، افزود: من فکر می کنم در جلسه بعد به نتیجه ای خواهد رسید. هیأت نظارت یک مسائلی را مطرح کرده بود که شورای نگهبان آنها را به مجلس هم منعکس کرد؛ ولی الآن دیگر بحث هیأت نظارت نیست و همان بحث «مصلحت» مطرح است که در جلسه بعد در مورد آن تصمیم گیری می شود.

وی در واکنش به خطبه های روز گذشته نماز جمعه تهران گفت: من نمی دانم آقای صدیقی از کجا مطلع است که مجمع با این لایحه مخالفت دارد؛ چون هنوز رأی گیری نشده است. من فکر می کنم نظرات مثبت در این مورد بیشتر از نظرات منفی است. در واقع با توضیحاتی که داده شد ان شاء الله در جلسه آینده به نتیجه خواهیم رسید./جماران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر