کد خبر: 58590
A
عبدالله ناصری عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان:

سخنگوی دولت انتخاب نمی‌شود، زیرا افکار عمومی برای روحانی مهم نیست

عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان با اشاره به کرسی خالی سخنگویی دولت گفت: برای رئیس جمهور، دولتمردان و اطرافیان آقای روحانی افکار عمومی خیلی مهم نیست.

سخنگوی دولت انتخاب نمی‌شود، زیرا افکار عمومی برای روحانی مهم نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ عبدالله ناصری عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان در مورد خالی بودن جای سخنگوی دولت، اظهار داشت: تجربه سیاسی و تاریخی نشان می دهد که یکی از مشکلات و ضعف های بزرگ هر دولتی این است که نتواند ارتباط خوبی بین خودش و افکار عمومی برقرار کند.

وی افزود: در دولت دوم اصلاحات با ایجاد سخنگوی دولت، یکی از تجربه های خوب تاریخی شکل گرفت و همه به این موضوع اذعان داشتند.

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان تصریح کرد: به زعم همه رسانه های مخالف دولت و صدا و سیما که بیشتر اپوزیسیون دولت اصلاحات بود، سخنگوی دولت با حضور تمام وقت در عرصه سخنگویی نقش مهمی برای دولت ایفاء کرد.

ناصری خاطر نشان کرد: در دولت اصلاحات سخنگوی دولت جز مسئولیت دبیر دولت مسئولیت دیگری نداشت و تمام وقت در مسئولیت سخنگویی تمرکز بود و توانست علی رغم همه محدودیت ها و مظلومیت ها تصویری خوبی از دولت نشان دهد.

وی همچنین در مورد اینکه چرا با گذشت مدت قابل توجهی از استعفای سخنگوی دولت، رئیس جمهور جایگزینی برای او انتخاب نکرده و دولت بدون سخنگوست؟ گفت: از اینکه در فکر آقای روحانی چه می گذرد؟ اطلاع ندارم اما به نظرم برای رئیس جمهور، دولتمردان و اطرافیان آقای روحانی افکار عمومی خیلی مهم نیست.

ناصری همچنین یادآور شد: جهت تجربه سیاسی دولتی که نتواند ارتباط با افکار عمومی برقرار کند دچار مشکل است.

عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان یادآور شد: ظاهراً دولت فکر می کند ارتباط دولت با افکار عمومی و یا سخن نگفتن و ارتباط برقرار نکردن تاثیری بر جامعه مدنی نمی گذارد و این از ناحیه سخنگو و از ناحیه خود رئیس جمهور مشهود است.

ناصری با انتقاد به برگزاری نشست های خبری فرمایشی رئیس جمهور، گفت: رئیس جمهور می توانست بیش از این کنفرانس مطبوعاتی با رسانه های داخلی و خارجی برگزار کند و در تلویزیون حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: روحانی می توانست مصاحبه های چالشی را با حضور خبرنگاران و کارشناسان ورزیده شکل دهد چرا که من با مصاحبه های قالبی و دیکته شده از قبل موافق نیستم و برگزاری مصاحبه های چالشی در برنامه های زنده تلویزیون به نفع آقای روحانی است به شرطی که خود او اراده کند و برخی از مشکلات و واقعیات پیش رو را بیان کند./مهر

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر