کد خبر: 58637
A

پرویز فتاح: هیچگاه از ناحیه نیازمندان و حاشیه نشینان گزند و آسیبی به جمهوری اسلامی نرسیده است

رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) نیازمندان را مایه آرامش، برکت و حفظ نظام دانست و گفت: تهدید عده ای هستند که نان جمهوری اسلامی را می خورند و نمکدان می شکنند.

پرویز فتاح: هیچگاه از ناحیه نیازمندان و حاشیه نشینان گزند و آسیبی به جمهوری اسلامی نرسیده است

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدپرویز فتاح با یادآوری هشدار مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نباید از دشمن حتی یک لحظه غافل شد، گفت: دشمن در حال حاضر در لهستان کمپین بین الملی تشکیل داده و عوامل بیرونی، داخلی و بین المللی خود را فعال کرده و به طور مداوم در تلاش برای ضربه زدن است.

وی با بیان اینکه باید مراقب توطئه های دشمنان باشیم، افزود: دشمن هیچگاه از دشمنی خود علیه نظام جمهوری اسلامی دست برنداشته و بر نخواهد داشت این وظیفه همه ما است که همیشه هوشیار باشیم.

فتاح با تاکید بر اینکه هیچگاه از ناحیه نیازمندان و حاشیه نشینان گزند و آسیبی به جمهوری اسلامی نرسیده است، تصریح کرد: این قشر همیشه حامی جمهوری اسلامی و پایبند رهبری و ولایت فقیه بوده و در طول سالیان گذشته به خوبی این امر را نشان دادند.

نیازمندان مایه آرامش، برکت و حفظ نظام هستند/ تهدید عده ای هستند که نان جمهوری اسلامی را می خورند و نمکدان می شکنند

رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) نیازمندان را مایه آرامش، برکت و حفظ نظام دانست و گفت: مستضعفان ولی نعمت ما هستند و  در هر شرایطی یار و یاور انقلاب بوده اند بالعکس تهدید کسانی هستند که نان جمهوری اسلامی را می خورند و نمکدان می شکنند؛ دشمن در سال جاری می خواست نیازمندان را در تنگنا و تحت فشار اقتصادی قرار دهد تا کارد به استخوان آنها برسد اما ما از این قشر تنها عنایت، تواضع و بزرگواری دیده ایم.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی تا قیام مهدی موعود حفظ می شود، افزود: بقای نظام بر دوش نیازمندان و مستضعفان و به تعبیر امام خمینی ( ره ) کوخ نشینان است؛ آنهایی که شیطنت می کنند کسانی هستند که سهم خود را به خوبی از نظام گرفته اند اما شاکر نیستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: دشمن خیال می کند اگر به مردم فشار بیاورد از اهدافشان روی برمی گردانند اما این توهمی بیش نیست؛ آنهایی که به بیت المال رحم نکرده، از موقعیت سوء استفاده و در شرایط سخت کالاها را انبار و احتکار می کنند مرفهین بی درد و  همان ها دشمنان واقعی نظام هستند./خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر