کد خبر: 58772
A

درخواست نماینده نور از رییس‌جمهور و ۵ وزیر کابینه

نماینده مردم نور در مجلس در تذکرهای جداگانه‌ای به رئیس‌جمهور و وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیرو، ورزش و جوانان و راه و شهرسازی و علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات از آنان خواست تا مشکلات اجرایی شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌اش را در بخش‌های مختلف برطرف کنند.

درخواست نماینده نور از رییس‌جمهور و ۵ وزیر کابینه

به گزارش دیده بان ایران، صفرعلی اسماعیلی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور از وی خواست تا جلسات شورای عالی محیط زیست را برگزار کند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: با تشکیل جلسات این شورا درخواست مجوز رصدخانه در منطقه سیاه‌سنگ البرز مرکزی را بررسی کنید.

وی فراهم نبودن زیرساخت تلفن ثابت و همراه در مناطق روستاییِ بخش‌های مرکزی و بلده شهرستان نور را دلیلی برای تذکر به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست.

نماینده مردم نور در مجلس توقف ۱۳ ساله پروژه احداث سالن ورزشی ۳۵۰۰ نفره شهرستان نور را یادآور شد و در تذکری به وزیر ورزش و جوانان خواستار پایان دادن به این توقف شد.

اسماعیلی ضعف مدیریت آبفای روستایی استان مازندان، بی‌توجهی به اجرای پروژه‌های شهرستان‌های نور و محمودآباد و پیشرفت نداشتن یک پروژه عمرانی در این منطقه را از جمله دلایل تذکر به وزیر نیرو اعلام کرد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تذکرهای جداگانه‌ای به وزرای راه و شهرسازی و علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات گفت: پروژه‌های مشکل‌دار مسکن‌مهر شهرستان نور و ایمن‌سازی دو گردنه بخش بلده شهرستان نور را از وزیر راه و رفع ضعف مدیریت دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تربیت معلم شهرستان نور را از وزیر علوم خواستارم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر