کد خبر: 58773
A

ذوالنوری: دولت آدرس غلط ورود زنان به ورزشگاهها را می دهد تا ذهن مردم را از مشکلات منحرف کند/ طلاق و حاشیه‌نشین افزایش یافته!

نماینده مردم قم در مجلس گفت: برخی های از دوستان رئیس جمهور آدرس غلط را برای فریب مردم می‌دهند تا نظر مردم را از مشکلات اصلی به مسائل دیگری معطوف کنند مانند ورود زنان به ورزشگاهها در حالی که متاسفانه دولت عزمی برای رفع مشکلات ندارد.

ذوالنوری: دولت آدرس غلط ورود زنان به ورزشگاهها را می دهد تا ذهن مردم را از مشکلات منحرف کند/  طلاق و حاشیه‌نشین افزایش یافته!

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی صحن علنی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: امروز متاسفانه مشکلات مردم دیده نشده و اهتمام لازم از سوی دولت برای رفع آن وجود ندارد .

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه تقریباً مملکت حالت رها شده دارد تصریح کرد: امروز دام کشور و نهاده‌های دامی در حال قاچاق به خارج از کشور است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با آنکه گوسفند نر در گذشته دامنه قیمت گران تری داشته اما امروز قیمت برعکس شده است که نشان از سازماندهی خاصی است چرا که می خواهند از نظر مسائل معیشتی و تامین مایحتاج ، مردم را دچار مشکل کنند.

وی اظهار داشت: به نظر می رسد عزم و اراده ای در برخورد با مسائل کشور وجود ندارد.

ذوالنوری گفت: به نظر می‌رسد برخی دوستان رئیس جمهور، آدرس‌های غلط و عوضی اعلام کرده و می‌دهند و متاسفانه تریبون‌ها برای حذف حصر برخی افراد معطل می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: در حال حاضر و در زمستان،  صف‌های طولانی گوشت وجود دارد و بیکاری و آسیب های اجتماعی، طلاق و حاشیه‌نشین افزایش یافته و اینها مشکلات مردم شده است.

وی تصریح کرد: برخی های آدرس غلط را برای فریب مردم می‌دهند تا نظر مردم را از مشکلات اصلی به مسائل دیگری معطوف کنند مانند ورود زنان به ورزشگاهها.

ذوالنوری گفت: اگر معاون رئیس جمهور اعلام کرده همه توان خود را برای حل ورود زنان به ورزشگاه‌ها به کار می‌بندد مردم هم از مسئولان توقع دارند برای حل مشکلات اقتصادی و رفع بیکاری مثل همان موضوع تلاش‌ها افزایش یابد. /فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر