کد خبر: 5879
A

چرخش به سمت ترامپ/ بایکوت مجله معروف به خاطر طرفداری از «ترامپ»

چهره‌های مشهور، مجله «مردم» (People) را به خاطر هواداری از «دونالد ترامپ» رییس جمهور جدید آمریکا بایکوت کردند.

چرخش به سمت ترامپ/ بایکوت مجله معروف به خاطر طرفداری از «ترامپ»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ددلاین نوشت: چند هفته پیش مجله «مردم» مطلبی را درباره‌ی یکی از گزارشگران پیشین خود منتشر کرد که در آن ادعا شده بود، «دونالد ترامپ» سال ۲۰۰۵ در جریان یک مصاحبه، «ناتاشا استویناف» را مورد تعرض قرار داده است.

با این حال پس از این که «ترامپ» این نشریه را به شکایت تهدید کرد و سرانجام به عنوان رییس جمهور آمریکا برگزیده شد، این ماهنامه عکس خندان او را روی جلد شماره جدیدش قرار داد و گزارش مفصلی درباره او و زندگی خانوادگی‌اش منتشر کرد.

روی جلد این نشریه نوشته شده: «رییس جمهور ترامپ».

اقدامات متناقض مجله «مردم» موجب بروز موجی از خشم و نارضایتی در میان چهره‌های مشهور سینما از جمله «جود آپاتو»، «زویی کازان» و «کریسی تیگن» شده است.

شماره جدید مجله «مردم» با عکسی خندان از «ترامپ» منتشر شده و کنار آن نوشته شده است: «زندگی، خانواده و سفر شگفت‌آور او تا رسیدن به کاخ سفید.»

این ماهنامه همچنین در صفحه توییتر خود انتشار شماره جدیدش را با این عنوان اعلام کرده است: «او استخدام شد! دونالد ترامپ در میان خشم شوکه‌کننده، به عنوان چهل‌وپنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا انتخاب شد. »

«ناتاشا استویناف» پیش از این در مجله «مردم» کار می‌کرد و ماه گذشته اعلام کرد «ترامپ» در جریان مصاحبه‌ای که سال ۲۰۰۵ با او انجام داد، او را مورد آزار جنسی قرار داده و حرف‌های غیراخلاقی و بی‌سابقه‌ای به او زده است. «ترامپ» در زمان کاندیداتوری‌اش اعضای این نشریه را به شکایت تهدید کرد و «مردم» اعلام کرد که پشت کارمندش «استویناف» خواهد ایستاد. اما حالا با گذشت تنها چند روز از انتخاب «ترامپ» به عنوان رییس جمهور آمریکا، عکس خندان او به همراه تیتری رضایتمندانه روی جلد مجله «مردم» ظاهر شده است.
بسیاری از کاربران توییتر و برخی از چهره‌های مشهور دنیای هنر به این اقدام مزورانه واکنش نشان دادند.

«جود آپاتو»، کارگردان سرشناس سینما توییت کرد: لعنت به مجله «مردم». چقدر چندش‌آور است. آن‌ها روحشان را فروخته‌اند. خیلی زود رسیدند به جلد دونالد خوشحال. آن مجله‌ها را بفروشید! لعنت به کارمندان شما.

«زویی کازان»، بازیگر نامزد «امی» نیز نوشت: «People» نویسنده خودت توسط این مردم مورد آزار قرار گرفته، ‌حالا به خاطر منفعت خودت رویت را به طرف دیگر برگردانده‌ای؟ عادی جلوه دادن او (ترامپ) شرم‌آور است. من هرگز پای این مساله نمی‌ایستم.

او همچنین در پستی دیگر از هشتگ «بایکوت مجله مردم» استفاده کرد و نوشت: سلبریتی‌ها، مصاحبه‌هایتان را به آن‌ها ندهید و عکس‌هایتان را به آن‌ها نفروشید. خواننده‌ها، پولتان را به آن‌ها ندهید. این مهم است.

«جان کرایر» بازیگر سریال «دو مرد و نصفی» در ابتدای پست‌اش در توییتر از هشتگ «بایکوت مجله مردم» استفاده کرد و به اقدام اخیر این ماهنامه اعتراض کرد.

«کریسی تیگن» درباره این مجله نوشته است: بچه‌ها اگر من این‌قدر شما را دوست نمی‌داشتم انقدر حالم بد نبود. همین‌طور هم برای آن نویسنده خیلی ناراحتم.

مجله «مردم» علاوه بر پوشش مثبت خبر ریاست جمهوری «ترامپ» روی جلدش، گزارشی مفصل از زندگی خانواده «ترامپ» تهیه کرده و در آن ۲۲ عکس از «ایوانکا ترامپ» و پرتره‌های خانوادگی آن‌ها گنجانده است.

سخنگوی «People» از تصمیم خود برای پوشش اخبار ریاست جمهوری «ترامپ» دفاع کرده و در بیانیه‌ای که از طریق رادیو ABC منتشر کرده، آورده است: پیروزی «دونالد ترامپ» یک رویداد تاریخ‌ساز است که جلد مجله ما را به خود اختصاص داد. داستان جشن گرفتن یا تأیید کردن کسی نیست و ما همچنان پشت «ناتاشا استویناف» ایستاده‌ایم. ‌داستان حمله «ترامپ» به او در سال ۲۰۰۵ روی جلد همین هفته‌ بازگو شده است.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر