کد خبر: 58845
A

رییس جمهور در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی بهداشت حضور خواهد یافت

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت که روز دوشنبه جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان در مجلس برگزار می شود و رییس جمهوری در این جلسه حضور خواهد یافت.

رییس جمهور در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی بهداشت حضور خواهد یافت

به گزارش دیده بان ایران؛ حسینعلی امیری در پایان جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران افزود: آقای رئیس‌جمهور بعد از استعفای آقای دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر محترم سابق بهداشت درمان و آموزش پزشکی، آقای دکتر سعید نمکی را بعنوان وزیر پیشنهادی برای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به مجلس شورای اسلامی معرفی کردند.
وی ادامه داد: بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس یک هفته بعد از اعلام وصول و معرفی وزیر پیشنهادی،جلسه علنی رسیدگی به رای اعتماد به وزیر پیشنهادی را برگزار خواهد کرد و بر این اساس انشاالله روز دوشنبه جلسه علنی رسیدگی به رای اعتماد به وزیر پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی انجام می شود.
معاون پارلمانی رییس جمهوری خاطرنشان کرد: آقای دکتر روحانی رئیس محترم جمهوری برای معارفه وزیر پیشنهادی و دفاع از برنامه های ایشان در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می کنند.
امیری ادامه داد:بحث نظام سلامت که یکی از نیازهای جامعه امروز و از مهمترین سیاست های راهبردی دولت است انشاءالله با رای بالایی که نمایندگان محترم به وزیر پیشنهادی بهداشت درمان و آموزش پزشکی خواهند داد، استمرار پیدا کند.
وی تصریح کرد: گاهی در بعضی از محافل می پرسند که با تغییر وزیر بهداشت سرنوشت نظام سلامت چه خواهد شد باید عرض کنم دولت با قدرت و قوت طرح نظام سلامت را کماکان ادامه خواهد داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر