کد خبر: 58848
A

واکنش عضو شورایعالی فضای مجازی به مجادله لفظی رییس جمهور و ضرغامی/ اتفاقی که افتاده اما...

عضو شورای‌عالی فضای مجازی مجادله لفظی رئیس‌جمهوری و عزت‌‌الله ضرغامی در جلسه این شورا را تأیید کرد و گفت: من در این جلسه نبودم، اما شنیدم که این اتفاق افتاده است.

واکنش عضو شورایعالی فضای مجازی به مجادله لفظی رییس جمهور و ضرغامی/ اتفاقی که افتاده اما...

احمد مازنی، نماینده مردم تهران و عضو حقوقی شورای عالی فضای مجازی در گفت‌وگویی درباره حاشیه‌های جلسه اخیر شورای‌عالی فضای مجازی اظهار کرد:‌ این‌ها سوءتفاهماتی است که گاهی ایجاد و بعد حل می‌شود.

به گزارش دیده بان ایران؛ مازنی با بیان اینکه «جلساتی مانند جلسه شورای‌عالی فضای مجازی محلی برای گفت‌وگوست»، افزود: گاهی ممکن است در این جلسات گفت‌گوها حالت تند به خود گیرد. وقتی طلبه‌ها با هم بحث می‌کنند گاهی بسیار تند می‌‌شوند، اما بعد از پایان بحث می‌نشینند و با هم چای می‌خورند. 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای‌ اسلامی در پاسخ به این سؤال که «آیا ضرغامی از حضور در جلسات آینده منع شده است؟»، گفت:‌ من چون در جلسه نبودم پیامدهای آن را نمی‌دانم، اما چون در جلسات شورای‌عالی فضای مجازی و شورای‌عالی انقلاب فرهنگی هستم این بحث‌ها همیشه هست. این‌ها بحث‌های طلبگی است و ممکن است گاهی لحن تند شود. مازنی همچنین درباره صحت ترک جلسه شورای‌عالی فضای مجازی از سوی حسن روحانی گفت: مباحثه‌‌های طلبگی همین است. گاهی طلبه‌ای قهر می‌کند، اما برمی‌گردد. انشاءالله این مسئله حل می‌شود.

دو روز پیش یکی از فعالان رسانه‌ای اصولگرا در پستی اینستاگرامی از درگیری لفظی حسن روحانی و عزت‌الله ضرغامی در جلسه شورای‌عالی فضای مجازی خبر داد. او مدعی شده بود در این جلسه رئیس پیشین سازمان صداوسیما به حسن روحانی بابت سخنان اخیرش در خصوص «سانسور و حجاب» اعتراض می‌کند و از او توضیح می‌خواهد. 

به ادعای این اعتراضات تند ضرغامی به رئیس‌جمهوری منجر به آن شد که رئیس‌جمهوری جلسه را ترک می‌کند.

در پی رسانه‌ای شدن این درگیری، مدیرمسئول روزنامه جوان امروز در کانال تلگرامی خود از ضرغامی انتقاد کرد و خطاب به او گفت: «شأن حقوقی رئیس‌جمهور (هر کس که باشد) از ملت و نظام است. نباید در جمع زیردست یا زمانی که مدیر جلسه است چشم در چشم یا انگشت در چشم و دوبه‌دو تا مرز شکستن او پیش ‌رفت، اشتباه است. نگوییم این روحانی با آن مواضع حقش هست. شأن حقوقی ارجح است. ادبیات فاخر و کوتاه آمدن طرف مقابل معقول‌تر است.»

امروز نیز جماران مدعی شد که ضرغامی از ادامه حضور در جلسات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و شورای‌عالی فضای مجازی از سوی دفتر یکی از مقامات عالی‌رتبه نظام منع شد./ ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر