کد خبر: 58856
A

مذاکره حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان با سفیر کره جنوبی در تهران و ابراز امیدواری دو طرف در خصوص افزایش همکاری های دو کشور!

اکانت توئیتری سفارت کره جنوبی در تهران خبر دیدار مدیر مسئول روزنامه کیهان از این سفارتخانه را رسانه ای کرد سفارت کره جنوبی در صفحه توئیتری خود در درباره این دیدار نوشته است:"در جریان دیداری دوستانه بین جناب آقای شریعتمداری و جناب یوجانگ هیان دو طرف بعد از تبادل نظر، نسبت به گسترش همکاری ها ابراز امیداروی کردند.

مذاکره حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان با سفیر کره جنوبی در تهران و ابراز امیدواری دو طرف در خصوص افزایش همکاری های دو کشور!

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ اکانت توئیتری سفارت کره جنوبی در تهران خبر دیدار مدیر مسئول روزنامه کیهان از این سفارتخانه را رسانه ای کند. 

سفارت کره جنوبی در صفحه توئیتری خود در درباره این دیدار نوشته است:"در جریان دیداری دوستانه بین جناب آقای شریعتمداری و جناب یوجانگ هیان دو طرف بعد از تبادل نظر، نسبت به گسترش همکاری ها ابراز امیداروی کردند. 
 
با توجه به اینکه ارتباط اهالی رسانه هر کشوری با سفارتخانه های کشورهای دیگر جهت معرفی دستاورهادی آن کشور و گفتمان فرهنگ ها موثر است آیا آقای حسین شریعتمداری این حق را برای دیگر همکاران رسانه ای خود قائل است که آنها هم  یدون هیچ دغدغه و نگرانی خاصی  فارغ از انگ های روزنامه  کیهان از سفارتخانه ها بازدید کنند . یا همین مدیر مسئول محترم در سرمقاله خود آنها را به سبب حضور یک مدیر مسئول یا حتی خبرنگار در سفارتخانه دیگر کشورها و حتی حضور در یک برنامه فرهنگی جاسوس نمی خواند. 
و در نهایت سوال مهم تر از مدیر مسئول محترم کیهان این است که ایشان بر اساس چه جایگاه حقوقی در سفارتخانه کره جنوبی حاضر و  با سفیر محترم آن کشور در خصوص افزایش همکاری های دو کشور مذاکره و تبادل نظر کردند!

 

!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر