کد خبر: 59095
A

نماینده کرج: از رئیس مجلس خواستم در تصمیمش تجدیدنظر کند و به کرج بیاید؛ موافقت نکرد

عزیز اکبریان، نماینده کرج اتفاقات پیش آمده در مورد علی لاریجانی ابراز ناراحتی کرد.ما شأن جایگاه ریاست مجلس را باید حفظ کنیم. این مسأله فارغ از موضوعات شخصی و حتی مواضع سیاسی است. خصوصاً در جشن 40 سالگی انقلاب که این مسأله اهمیتش صد برابر می‌شود.

نماینده کرج: از رئیس مجلس خواستم در تصمیمش تجدیدنظر کند و به کرج بیاید؛ موافقت نکرد

به گزارش دیده بان ایران؛ عزیز اکبریان، نماینده کرج از اتفاقات پیش آمده در مورد علی لاریجانی ابراز ناراحتی کرد.

وی گفته است:

*ما شأن جایگاه ریاست مجلس را باید حفظ کنیم. این مسأله فارغ از موضوعات شخصی و حتی مواضع سیاسی است. خصوصاً در جشن 40 سالگی انقلاب که این مسأله اهمیتش صد برابر می‌شود. از نظر من پذیرفته نیست این جایگاه رسمی در جشن سالگرد انقلاب خدشه‌دار شود، حالا هر کسی که در این جایگاه قرار داشته باشد، فرقی ندارد. چه می‌خواهد مخالفش باشم چه موافقش. برای من جای تأسف دارد که در این ماجرا، آن هم در موعدی که جشن انقلاب است و ما می‌خواهیم وارد 40 سالگی انقلاب بشویم و شرایط هم اقتضا می‌کند که حداکثر وحدت را خصوصاً در این روزها از خودمان نشان بدهیم، چنین اتفاقی بیفتد.

*خوشحال می‌شدیم در جشن 40 سالگی انقلاب یکی از سران سه قوه به شهر ما بیاید. اما متأسفانه اتفاقات دیگری افتاد. اینکه رئیس مجلس بر اساس آنچه که عرض کردم هر که می‌خواهد باشد، در جشن انقلاب که نماد وحدت است نتواند سخنرانی کند و واکنش‌ها این گونه باشد، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. نباید بگذاریم این اتفاقات تکرار شوند. باید جلوی این روند را از یک جایی گرفت چون این روند خطرناک است.

* ما در40 سالگی انقلاب قطعاً نیاز به فضای متفاوتی داریم. این اتفاق پیام خوبی را در پی نداشت. جایگاه نمایندگی مجلس و شأن ریاست مجلس و ریاست قوای سه‌گانه کشور را باید حفظ کنیم. اینکه آن فرد را قبول داریم یا نداریم، مهم نیست. انتقادها را بگوییم، نقدها را بکنیم اما این باعث نشود جایی که باید وحدت خود را به دنیا نشان بدهیم برخی بی‌تدبیری‌ها را ببینیم. من واقعاً امیدوارم درباره این دست برخوردها و اتفاقات فکر شود و تدبیری اندیشیده شود. این کارها به نفع ما نیست.

*اینکه اصلاً عده‌ای با ایشان زاویه داشته باشند، آیا دلیل می‌شود جلوی سخنرانی رئیس مجلس نظام را در یک مراسم با اهمیتی مثل 22 بهمن گرفت؟ این اشتباه بود و نباید اتفاق می‌افتاد. ما دائم داریم می‌گوییم دشمن دنبال ضربه زدن به ماست و دنبال ایجاد اختلاف است، بعد به دست خودمان این کارها را بکنیم؛ این تناقض دارد.

*با آقای لاریجانی صحبتی داشتیم مبنی بر اینکه تجدید نظری بشود. ایشان می‌گوید که من نمی‌آیم و فضا را برای این حضور مهیا نمی‌بینم. به هر حال آقایانی که این تصمیمات را گرفتند، باید خودشان توضیح دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر